Popular Posts

Saturday 26 October 2013

Ο ΘΕΟΣ ΔΕΝ ΑΝΑΤΑΠΟΔΙΔΕΙ ΕΥΛΟΓΙΕΣ Σ' ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΑΡΝΕΙΤΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΣΩΤΗΡΑ ΤΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΔΕΧΤΕΙ

Η υποκρισία μακριά μου θα απομακρυνθεί και ποτέ μου στην καρδιά μου δεν θα μείνει, να μην καταδέχομαι ν'ανοίξω την καρδιά μου στον Χριστό και να επιμένω ότι είμαι Χριστιανός. 

Η χριστιανοσύνη δεν είναι μια αφηρημένη έννοια , αλλά πράξης και ΟΡΟΣ ΖΩΗΣ που εγκαινιάζεται, σφραγίζεται και επικυρώνεται με το ΑΝΟΙΓΜΑ της ΚΑΡΔΙΑΣ μας στον Χριστό !
Χριστιανοί στην ουσία είναι μόνο οι περιτμημένοι στην ΚΑΡΔΙΑ, εκείνοι που συνειδητά άνοιξαν την καρδία τους στον Χριστό και Σωτήρα τους τον ΔΕΧΤΗΚΑΝ και όχι απλώς αυτοί της Ταυτότητας.

Φίλιοι μου, κανείς δεν γεννιέται Χριστιανός, ούτε γίνεται ασυνείδητα πιστό παιδί του Κυρίου βάση κάποιας λειτουργίας, αλλά μόνο ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ, Χάρη στην ΚΑΡΔΙΑΚΗ ΜΕΤΑΝΟΙΑ και μετ'ευγνωμοσύνης και συντριβής δια Πίστεως ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ στον Χριστό !

Θα ήθελα να συστήσω τον όρο, την αόρατη πράξη -διαδικασία- που εντάσσει κάποιον/α στο ποίμνιο του Κυρίου, που τον κάνει Χριστιανό στην ΟΥΣΙΑ. Είναι μόνο το ΑΝΟΙΓΜΑ της καρδιάς του αμαρτωλού με ΠΙΣΤΗ στον Χριστό. « Ο Χριστός στους δικούς του ΗΡΘΕ και δεν τον δέχτηκαν. Σε όσους όμως τον ΔΕΧΤΗΚΑΝ (δηλαδή με πίστη τον Καλωσόρισαν στην ΚΑΡΔΙΑ τους) σ'αυτούς ΕΔΩΣΕ το προνόμιο, να γίνουν ΠΑΙΔΙΑ ΘΕΟΥ.Και δεν γεννήθηκαν αυτοί από σαρκική μείξη, ΟΥΤΕ από ανθρωπινή Πρωτοβουλία και ενέργεια αλλά από τον Θεό ΓΕΝΝΗΘΗΚΑΝ ΞΑΝΑ»(Ιωάννης 1:12-13)

Φίλε μου, ως πότε θα κοκορεύεσαι ότι είσαι Χριστιανός, ενώ ΠΟΤΕ σου δεν άνοιξες την καρδία σου στον Χριστό Σωτήρα και Κύριο σου να τον ΔΕΧΤΕΙΣ ;

Εγώ Είμαι ο ΘΕΟΣ ο πανταχού παρών Κύριος Υμών Ιησούς Χριστός, όποιος δεν με δεχτεί για πάντα θα χαθεί, λέγει ο Κύριος.

No comments:

Post a Comment