Popular Posts

Monday 28 October 2013

ΟΙ ΑΝΑΓΕΝΝΗΜΕΝΟΙ, ΚΑΙ ΟΙ *ΑΝΑΓΕΝΝΗΜΕΝΟΙ* ΨΕΥΤΕΣ.

Γιατί όταν ανακατεύεσαι επιμένεις να έχεις δίκιο αντι την αλήθεια να παραδεχτείς  ;
Γιατι οταν εχεις γενεθλια επιθυμεις ν'ακουσεις Χρονια Πολλα , αντι Χρονια ΚΑΛΑ ;
Φιλε οπως τα πολλα χρονια δεν ειναι παντοτε το καλυτερο εκτος και αν ταυτοχρονα ειναι και ΚΑΛΑ.
Ετσι και το να *εχεις δικιο* δεν ειναι καθολου καλυτερο απο το να ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΣ την ΑΛΗΘΕΙΑ.
ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΣ την ΑΛΗΘΕΙΑ οτι:
# Μονο ο Χριστος ΣΩΖΕΙ καθε αμαρτωλο που τον ΕΜΠΙΤΕΥΤΕΙ και Σωτηρα του τον ΔΕΧΤΕΙ (ιωαννης 1:12-13, 3:16,36,5:24) και ΟΧΙ η Εκκλησια σου η καποια αλλη.
# Μονο απο τον Χριστο προερχεται η ΣΩΤΗΡΙΑ και ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ αλλο προσωπο δοσμενο κατω απο τον ουρανο μεταξυ των ανθρωπων, μεσω του Οποιoυ μπορυμε να σωθουμε.(Πραξεις 4:12)
# Μονο αν το καλεσμα του Χριστου που την Πορτα της καρδιας σου Χτυπα « ΝΑ, στεκομαι τωρα στην Πορτα της καρδιας σου και χτυπω. Αν ακουσεις τη φωνη μου, και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την πορτα θα μπω μεσα ΕΓΩ, και θα ΔΕΙΠΝΗΣΟΥΜΕ ΜΑΖΙ»(Αποκαλυψη 3:20) το απαντησεις, μαζι του θα *δειπνισεις* δηλαδη την ΑΙΩΝΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ που χαριζει θα αποκτησεις !
# Μονο ο Χριστος ειναι η πηγη της ΑΙΩΝΙΟΥ ΖΩΗΣ και κανεις αλλος, ουτε καμια αλλη που καλεσεις η παρακαλεσεις, Υμνησεις η δοξολογησεις « Εγω ειμαι η ΑΝΑΣΤΑΣΗΣ και η ΖΩΗ -η Αιωνια-.Οποιος ΠΙΣΤΕΥΕΙ και ενοειτε ΚΑΡΔΙΑΚΑ, σ'ΕΜΕΝΑ, ΚΙ ΑΝ ΠΕΘΑΝΕΙ ΘΑ ΖΗΣΕΙ»(Ιωαννης 11:25)
# Μονο ο Χριστος ειναι η ΠΟΡΤΑ του ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΥ και οσοι λενε διαφορετικα ειναι ΠΛΑΝΕΜΕΝΟΙ ΨΕΥΤΕΣ « Εγω ΕΙΜΑΙ Η ΠΟΡΤΑ. Αν κανεις ΠΡΟΣΦΥΓΕΙ Σ' ΕΜΕΝΑ ΩΣ ΕΙΣΟΔΟ, ΘΑ ΣΩΘΕΙ. ΚΑΙ ΘΑ ΜΠAΙΝΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΒΡΙΣΚΕΙ ΒΟΣΚΗ.(Ιωαννης 10:9)
# Μονο αν ΤΗΡΗΣΕΙΣ τον Δικο του ΛΟΓΟ <και ΟΧΙ λογια αλλων, η καποιας παραδοσης που την διδασκαλια του αλλειωνει και αναιρει > ΔΕΝ ΘΑ ΓΕΥΤΕΙΣ ΘΑΝΑΤΟ ΠΟΤΕ ΣΟΥ.(Ιωαννης 8:51) δηλαδη στην επουρανια Ενδοξη ΒΑΣΙΛΕΙΑ του οταν κλεισεις τα ματια σου αμεσως θα βρεθεις !!

# Μονο αν σε ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΕΙ σε ΣΥΓΧΩΡΕΣΕΙ απο τις αμαρτιες σου ο Χριστος, τοτε θα εισαι πραγματικα ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ και στο σπιτι του Πατρος, στον Παραδεισο θα μπεις.(Ιωαννης 8:35-36)
# Μονο ο Χριστος ειναι η ΟΔΟΣ, και η ΑΛΗΘΕΙΑ και η ΖΩΗ, που στο σπιτι του Πατρος τον ΜΑΤΑΝΟΙΩΜΕΝΟ και πιστευσαντα σ' Αυτον Οδηγει « ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ, ΚΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ Η ΖΩΗ.ΚΑΝΕΝΑΣ δεν ΕΡΧΕΤΑΙ στον Πατερα παρα μοναχα ΠΕΡΝΩΝΤΑΣ απο ΜΕΝΑ»(Ιωαννης 14:6)
Φιλε το να επιμενεις να εχει *δικιο* παρα την ΑΛΗΘΕΙΑ να παραδεχτεις καθολου ΔΕΝ ΣΕ ΩΦΕΛΕΙ, αλλα την Ευλογια του Χριστου σου αποστερει !!!

Φιλε μου η ΑΛΗΘΕΙΑ ειναι αυτη που ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΝΕΙ τον αμαρτωλο, και η ΑΛΗΘΕΙΑ ειναι Φως ΦΑΝΑΡΙ στον λογο του, το ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ της ΣΩΤΗΡΙΑΣ, ωστε καθε καλοπροαιρετος μπορει να την καταλαβει και τον ΧΡΙΣΤΟ να ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙ και στην Αιωνια Ζωη να μπει !!!

"Κυριε Ιησου Χριστε, ΕΠΕΤΡΕΨΕ η ΕΥΛΟΓΙΑ σου να πεσει πανω μου, και ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΕ με απο ολα τα ψεμματα που μεχρι σημερα αθελα μου και εν αγνοια μου εως τωρα πιστευω" ειναι η Προσευχη που Σωζει τον αμαρτωλο.

Φιλοι μου, εκεινοι που επιμενουν να εχουν *δικιο* αντι την απλη ΑΛΗΘΕΙΑ του Ευαγγελιου να παραδεχτουν οτι ο Χριστος Σωζει αμαρτωλους που ο ιδιος με το αιμα του ΑΓΟΡΑΣΕ απο καθε Φυλη και γλωσσα και λαο και εθνος (Αποκαλυψης 5:9) και ΟΧΙ η εκκλησια τους ειναι οι Αναγεννημενοι ΨΕΥΤΕΣ, και ΟΧΙ οι γνησιοι ΑΝΑΓΕΝΝΗΜΕΝΟΙ και ΣΩΣΜΕΝΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ που τον Κυριο Ιησου Χριστο εχουν ΑΣΠΑΣΤΕΙ και ΣΩΤΗΡΑ τους τον εχουν ΔΕΧΤΕΙ!!(Ιωαννης 1:12-13)

No comments:

Post a Comment