Popular Posts

Saturday 19 October 2013

ΑΝ ΗΣΟΥΝ ΑΙΧΜΑΛΩΤΟΣ ΚΑΙ ΕΠΙΘΥΜΟΥΣΕΣ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ, ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΘΑ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΣΟΥΝ Η ΑΠΟ ΑΛΛΟΥΣ ΘΑ ΤΗΝ ΖΗΤΟΥΣΕΣ ;

Φίλε, η  απάντησης σου, θα είναι η  ΣΑΦΗΣ  ΕΝΔΕΙΞΗΣ αν  μετά θάνατο  με τον Χριστό στην βασιλεία του θα μπεις, η μακριά του θα χαθείς !!
Φίλε, να απλοποιήσω την ερώτηση.   ΑΝ Η ΖΩΗ ΣΟΥ ΕΞΑΡΤΙΟΤΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ, ΘΑ ΣΩΖΟΣΟΥΝ Η Α ΘΑ ΧΑΝΟΣΟΥΝ, και γιατί  ;; 

Μήπως θα σωζόσουν Χάρη στην μετά θάνατο *συγχωρητική*  Ευχή της Εκκλησίας σου παρολη σου την αμαρτία ; 
Η μήπως θα σωζόσουν Χάρη στην τελετή του Ψυχοραγουντος  παρολη σου την προς Χριστό αδιαφορία ; 
Η μήπως  χάρη στο ασυνείδητο  στιγμιαίο νηπιοβαπτισμα σου, ενώ συνειδητά  επι μια ολόκληρη  Ζωη Ζεις στην αμαρτία ; 
Η μήπως θα σωζόσουν, χάρη στων Αγίων την *μεσολάβηση*  και μεσιτεία, ενώ εσύ κρατάς μακριά από την καρδιά σου τον Χριστό, και ΑΡΝΕΙΣΑΙ το ΚΑΛΕΣΜΑ του(Ματθαίος 11:28, Αποκάλυψη 3:20) να το απαντήσεις ; 
Η μήπως θα Σωθείς Χάρη σε κάποια άλλη Εκκλησιαστική Τελετή, η Χάρη στις καλές σου πράξεις ; 

Φίλε μου, η Ζωή σου ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ από την Σωτηρία που ΜΟΝΟ  ο ΧΡΙΣΤΟΣ μπορεί να σου την ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ,<<Γιατι, ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟΝ  ΔΕ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Η ΣΩΤΗΡΙΑ  ΚΙ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΣΩΠΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ, ΔΟΣΜΕΝΟ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ, ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΣΩΘΟΥΜΕ>>.(Πράξεις 4:12)  
Θα σωθώ επειδή η ΠΙΣΤΗΣ μου ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ στον Χριστό !Θα σωθώ επειδή ο Κύριος Ημών Ιησούς Χριστός είναι ο ΣΩΤΗΡΑΣ της Ζωής μου, επειδή Αυτόν έχω ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙ  και Σωτήρα μου ΔΕΧΤΕΙ !!!(Ιωάννης 1:12-13) 
Θα σωθώ, επειδή το Φως μου, η ΕΛΠΙΔΑ μου και η Κιβωτός της ΣΩΤΗΡΙΑΣ μου ειναι ο Χριστός και ΟΧΙ κάποια Εκκλησία , αλλά ο επί γης ΠΑΝΤΑΧΟΥ ΠΑΡΩΝ ΘΕΟΣ ΚΥΡΙΟΣ ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ, που έδωσε τη Ζωή του για μένα και με κάλεσε ΑΥΤΟΝ  μ'ολη  μου την καρδιά να τον ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΩ,  Σωτήρα μου να τον ΔΕΧΤΩ, και από τον ιδιο να ΣΩΘΩ.(Ματθαίος 11:28,Ιωάννης 1:12-13,5:24,10:9,10:27-28.14:6,Αποκάλυψη 3:20) 

Φίλε μου, αν θα σωθείς, θα σωθείς για ένα λόγο,  γιατί παρόλο  που είσαι αμαρτωλός, τον Χριστό μ'όλη σου την ΚΑΡΔΙΑ εχεις ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙ  και προσωπικό ΣΩΤΗΡΑ σου ΔΕΧΤΕΙ !!! 

Δεν θα υποχωρήσω στους φόβους μου και δισταγμούς μου, αλλά θα ανοίξω την καρδία μου στον Χριστό και στην ΣΩΤΗΡΙΑ του θα μπω, είναι ο ενθαρρυντική σκέψης και προσευχή, εκείνου/ης   που στην  ΣΩΤΗΡΙΑ του Χριστού ΕΠΙΘΥΜΕΙ να μπει, και από τον Γλυκό, και ΣΠΛΑΧΝΙΚΟ ΣΩΤΗΡΑ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ να ΣΩΘΕΙ !! 

Φίλε/η  αν τον  Σωτήρα ΧΡΙΣΤΟ εμπιστευτείς,αν την ΚΑΡΔΙΑ σου του ανοίξεις και του ΔΟΘΕΙΣ στην ΣΩΤΗΡΙΑ του θα μπεις !!! 
Κανε το, και με  την χαρά που ΧΑΡΙΖΕΙ θα πλημμυρίσεις και στην Αιώνια Ζωή και εσύ θα μπεις.Αμήν! 

No comments:

Post a Comment