Popular Posts

Monday 14 October 2013

Η ΤΡΙΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΣΩΤΗΡΙΑΣ

Φίλε μου για να σωθεί ο αμαρτωλός τρία πράγματα πρέπει διαδοχικά να γίνουν.

Πρώτον, πρέπει να συνειδητοποιήσει οτι είναι αμαρτωλός και άτι θα ΠΕΘΑΝΕΙ μέσα στις αμαρτίες του, αν δεν ασπαστεί και εξαρτηθεί απο τον Χριστό « Θα ΠΕΘΑΝΕΤΕ μέσα στις αμαρτίες σας, γιατί πράγματι, αν δεν πιστέψτε οτι ΕΓΩ ΕΙΜΙ -δηλαδή ΕΙΜΑΙ ο Πανταχού Παρών Θεός που Υπήρχε, που Υπάρχει, και που πρόκειται να Έρθει- θα ΠΕΘΑΝΕΤΕ στις αμαρτίες σας.(Ιωάννης 8:17) 

Δεύτερον , πρέπει τον Χριστό να ΑΣΠΑΣΤΕΙ και προσωπικό Σωτήρα του τον να δεχτεί για την Σωτηρία της ψυχής του.(Ιωάννης 1:12-13,Αποκάλυψη 3:20) Γιατί η Σωτηρία ΔΕΝ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ απο κανέναν άλλο ούτε Υπάρχει άλλο πρόσωπο κάτω απο τον ουρανό δοσμένο στους ανθρώπους, μέσω του όποιου να μπορούμε να ΣΩΘΟΥΜΕ.(Πράξεις 4:12) 

Τρίτον, πρέπει τον Χριστό Κύριο και Σωτήρα του να τον ΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙ και να αρχίσει να τον ακολουθεί, δηλαδή ν'αρχίσει να τον ΤΙΜΑ κάνοντας το Θέλημα του και Οχι αυτό που του γουστάρει. 

« Αν ΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ με το στόμα σου πως ο Ιησούς Χριστός είναι ΚΥΡΙΟΣ <ο Κύριος και η Πηγή της Αιωνίου Ζωής(Ιωάννης 11:25)> και πιστέψεις με την καρδία σου οτι ο ΘΕΟΣ τον ανάστησε από τους νεκρούς, θα ΣΩΘΕΙΣ. Γιατί με την καρδιά πιστεύει κανείς για να ΔΙΚΑΙΩΘΕΙ και με το στόμα ΟΜΟΛΟΓΕΙ για να ΣΩΘΕΙ»(Ρωμαίους 10:8-9)

«Όποιος θέλει να με ακολουθήσει Ας ΑΠΑΡΝΗΘΕΙ τον εαυτό του -την υποδούλωση στο Εγώ του- Ας σηκώσει το σταυρό του και ΑΣ με ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ, γιατι όποιος θέλει να ΣΩΣΕΙ τη ζωή του -να την ΔΙΑΤΗΡΗΣΕΙ χωρίς να μου παραδώσει το Τιμόνι της Ζωής του- θα την ΧΑΣΕΙ, όποιος όμως εξαιτίας μου ΧΑΣΕΙ τη Ζωή του -απαρνηθεί την ανεξαρτησία του και μου δώσει το τιμόνι της Ζωής του- αυτός θα την ΒΡΕΙ!!!»(Ματθαίος 16:24-25) 

Ακολουθώ τον Χριστό, δεν εννοεί ανάβω κάποιο κεράκι και εκκλησιάζομαι τρις φορές τον χρόνο , άλλα του ΠΑΡΑΔΙΝΩ το ΤΙΜΟΝΙ της ΖΩΗΣ μου. ΥΠΟΤΑΣΣΟΜΑΙ στο δικό του θέλημα. Το Άγιο Πνεύμα ελέγχει την συνείδηση μου και προσπαθώ με την βοήθεια του Αγίου Πνεύματος να είμαι Τίμιος, Σωστός, ειλικρινής, να μην εκμεταλλεύομαι τους άλλους και να μην καταφεύγω στο ψέμα και στην αδικία, αλλά πάλι με την βοήθεια του Πνεύματος να αντιστέκομαι στις δίκες μου αμαρτωλές τάσεις και να ασπάζομαι την ΑΛΗΘΕΙΑ, την ευσεβή συμπεριφορά, με δυο λόγια είμαι ΥΠΟΛΟΓΟΣ για την συμπεριφορά μου στον ΧΡΙΣΤΟ !!! 

Φίλε αυτός που λέει στον εαυτό του " Θα αρνηθώ την αλήθεια, και θα κρυφτώ πίσω από το Ψέμα " τον εαυτό του αδικεί και στην Αιωνία Ζωή με τον Πατέρα Θεό και τον Κύριο Ιησού Χριστό δεν θα μπει. 

Σου Εύχομαι την Αλήθεια να την ΑΣΠΑΣΤΕΙΣ, ν'ανοίξεις την Καρδιά σου στον ΧΡΙΣΤΟ και Σωτήρα σου να τον ΔΕΧΤΕΙΣ, και το ΔΩΡΟ της ΣΩΤΗΡΙΑΣ του και εσύ να το λάβεις, και κάθε μέρα της Ζωής σου να τον Ευχαριστείς και να τον ακολουθείς !!! Αμήν !

No comments:

Post a Comment