Popular Posts

Thursday 10 October 2013

ΕΚΕΙΝΟΣ ΠΟΥ ΑΨΗΦΑ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΘΑ ΣΩΘΕΙ.

Εκείνος που ΑΨΗΦΑ την ζωή του, το ΕΓΩ του, και παραδώσει το τιμόνι της Ζωής του στον Χριστό, από τον Χριστό θα ΣΩΘΕΙ, αλλά εκείνος που θα τον κρατήσει μακριά του για πάντα θα χαθεί.« Όποιος θέλει να Σώσει την ζωή του θα την χάσει. Και οποίος χάσει τη Ζωή του για χάρη μου, αυτός θα τη βρει»(Ματθαίος 16:24-24)

Αν αγαπάς τον Χριστό δεν διστάζεις ν' ανοίξεις την καρδιά σου και Σωτήρα σου να τον δεχτείς, αν όμως δεν τον αγαπάς χιλιάδες  δικαιολογίες βρίσκεις για να  μην την Ανοίξεις και να μην τον δεχτείς .

Ο θεός έχει περιφρόνηση για εκείνους που αρνούνται τον Γιο του τον Χριστό Σωτήρα τους να τον δεχτούν, και γι' αυτό στην Βασιλεία του δεν θα μπουν!!

Aν μπορείς τον Χριστό ν' ασπαστείς  και Σωτήρα σου να τον δεχτείς στην αιώνια ζωή θα μπεις, αλλά εάν δεν μπορείς μακριά του θα χαθείς, γατί μόνο όσοι ΑΓΑΠΟΥΝΕ τον Χριστό στην Ευλογιά του Πατρός θα μπούνε, ενώ εκείνοι που τον Χρίστο δεν τον αγαπούν και δεν καταδεχτουν Σωτήρα τους να τον δεχτούν, μακριά του θα χαθούν !!!
<<Όποιος, όμως, μ' ΑΡΝΗΘΕΙ μπροστά στους ανθρώπους, θα τον ΑΡΝΗΘΩ  και εγώ μπροστά στον Πατέρα μου>>(Ματθαίος 10:33)
<< Δεν θα μπει μέσα στη βασιλεία των ουρανών καθένας που λέει σε μένα: "Κύριε, Κύριε" αλλ' αυτός που πράττει το θέλημα του Πατέρα μου, ο οποίος είναι στους ουρανούς.>>(Ματθαίος 7:21)

Φίλε μου, η Ζωή στην Ευρώπη είναι καταπληκτική αν την ΚΑΡΔΙΑ σου ΑΝΟΙΞΕΙΣ και τον Χριστό Σωτήρα σου δεχτείς, αν όμως στον  Χριστό δεν την ανοίξεις, τότε μιζέρια, αναποδιές και ειδήσεις οχι τόσο καλές.

Θα ευαρεστηθω  μ' αυτούς που αγαπούν και εκτιμούν την παρουσία μου, και θα απορρίψω εκείνους που  δεν εκτιμούν την παρουσία μου, που αρνούνται να μου ανοίξουν την καρδιά τους  λέγει ο Κύριος.
Δεν υπάρχει μελλοντική  χάρη σε όσους απορρίπτουν την προσφορά Σωτηρίας του Κυρίου , σε εκείνους που τον απορρίπτουν ως Σωτήρα τους, και αρνούνται να αγκαλιάσουν και να δεχτούν το  δώρο της Σωτηρίας του.

Δεν θα μπω στη βασιλεία του Θεού, εκτός αν ανοίξω την καρδιά μου στον Κύριο, είναι η  λογική  συνέπεια τη απόρριψης  μου ν' αρνούμαι  να τον εμπιστευτώ και να του ανοίξω την καρδιά μου.

ΕΙΜΑΙ Αυτός που ΕΙΜΑΙ, αν δεν εξαρτηθείς από ΜΕΝΑ, και μ' ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙΣ, στην Βασίλεια μου δεν θα μπεις λέγει ο Κύριος.

Αν ποτέ χρειαστείς βοήθεια να ζητήσεις ΕΙΜΑΙ πάντα εδώ λέγει ο Κύριος.

Φίλοι μου ο Ιησούς Χριστός είναι ο Παντοδύναμος Πανταχού Παρών θεός που είπε <<ΕΓΩ ΕΙΜΙ- εγώ ΕΙΜΑΙ- το Α και το Ω, ο ΚΥΡΙΟΣ ο ΠΑΝΤΟΚΡΑΤΟΡΑΣ, αυτός που ΥΠΑΡΧΕΙ, που Υπήρχε και που είναι να ΕΡΘΕΙ>>(Αποκάλυψή 1:8, Ιωάννης 8:58)

Και αν στον Χριστό δεν δοθουμε και προσωπικοί Σωτήρα μας δε τον δεχτούμε για πάντα μακριά του θα ΧΑΘΟΥΜΕ !!! 

No comments:

Post a Comment