Popular Posts

Wednesday 2 October 2013

ΕΓΩ Σ’ΑΓΑΠΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΙΣΤΑΖΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΣΩΣΩ ΛΕΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ.

Μ' αυτά τα λόγια άρχισε την διακονία της ΣΩΤΗΡΙΑΣ του ο Κύριος «Το Πνεύμα του Κυρίου ειναι επανω μου, γι'αυτο και με έχρισε.Με έστειλε με σκοπο σε φτωχους να αναγγειλω Μηνυμα ΧΑΡΑΣ, να ΓΙΑΤΡΕΨΩ εκείνους που εχουν συντετριμμένη την καρδια, σε Αιχμαλώτους να κηρύξω την ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ και σε τυφλούς την ανακτηση της Όρασης. Συγχωρημενους ν'αποστειλω τους  τσακισμενους. Κηρύττοντας πως ΤΩΡΑ ειναι η δεκτη απο τον Κυριο περίοδο συγχώρησης»(Λουκάς 4:18-19) 

Απο  εκείνη την ένδοξη ήμερα ο Ιησούς Χριστός ΔΕΝ σταμάτησε να κάνει τα πάντα για να σώσει την ανθρωπότητα απο τον Αιώνιο χαμό, απο την ΑΙΩΝΙΑ αποκοπή  απο τον ΘΕΟ που η αμαρτία μας προξενεί.(Ρωμαίους 6:23)  
Ο Κύριος Ημών Ιησούς  Χριστός ΔΕΝ δίσταξε να παει οικειοθελώς στον σταυρό να φορτωθεί ο ιδιος στο σώμα του τις ΔΙΚΕΣ μας ΑΜΑΡΤΙΕΣ πάνω στο σταυρό, ετσι που να απαλλαχτουμε ριζικά απο τις αμαρτίες (Α.Πέτρου 2:23-24) εμείς που τον εμπιστευτήκαμε και Σωτήρα μας τον ΔΕΧΤΗΚΑΜΕ (Ιωάννης 1:12-13,Αποκάλυψη 3:20) 

Για να μας προσφέρει την Σωτηρία ο Χριστός χλευάστηκε, μαστιγώθηκε, υπέφερε τον Μαρτυρικό σταυρικό θάνατο και την τρίτη Ήμερα Ανεστήθη,  και δια του Αγίου Πνεύματος του δεν έπαψε ουτε μια στιγμή να καλει καθε αμαρτωλό να τον ΕΜΠΙΣΤΥΕΥΤΕΙ, Σωτήρα του να τον ΔΕΧΤΕΙ, ώστε στην Βασίλεια του να μπει !!!(Εβραίους 13;5,Αποκάλυψη 3;20) 

Φίλε, ο Ιησούς Χριστός υπόσχεται οτι θα αποκαλυφθεί στον αμαρτωλό που την καρδιά του ανοίξει σ' Αυτόν, και με τον Πατέρα του θα κατοικήσει ΜΕΣΑ του !!! «Θα φανερώσω τον Εαυτό μου, μονο σ'εκείνους που Μ'ΑΓΑΠΑΝΕ και ζουν συμφωνα με τα λογια μου.Αυτους θα τους ΑΓΑΠΗΣΕΙ κι ο Πατερας μου. Και τοτε θα ΕΡΘΟΥΜΕ, ο Πατερας μου και Εγω, και θα ΚΑΤΟΙΚΗΣΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΤΟΥΣ !!»(Ιωαννης 14:23) 

Aδελφέ/η μου, αν στον Χριστό δοθείς απο το Αγιο του Πνεύμα θα ΒΑΠΤΙΣΤΕΙΣ,  ποτάμια Ζωντανού *νερού*  θα ξεχυθούν  μέσα σου,(Ιωάννης 7:38) και το Αγιο Πνεύμα πάντα μεσα σου θα κατοικεί, και θα σε προστατεύει, φωτίζει και θα σε καθοδηγεί, και ΠΟΤΕ δεν θα σ΄αφήσει ουτε θα σ'εγκαταλείψει. (Εβραίους 13:5) 

Φίλε, ο Χριστός κάνει τα πάντα για να σε ΣΩΣΕΙ, αλλα το μόνο που δεν θα κάνει είναι να παραβιάσει το προνόμιο ελευθέριας που σου εχει δώσει Σωτήρα σου  να τον ΔΕΧΤΕΙΣ και στην ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ να ΜΠΕΙΣ, η το κάλεσμα του να το Αγνοήσει  και για πάντα μακριά του να χαθείς !!!
Και ακόμα και Τώρα σε καλεί και σου Λέει «Ελατε/α ΣΕ ΜΕΝΑ  ολοι εσεις- ΕΣΥ- που ειστε/αι  Ψυχικά ΚΑΤΑΚΟΠΟΙ/ος  και βαριά φορτωμένοι/ος  έγνοιες και ΕΓΩ θα σας/ε ΞΕΚΟΥΡΑΣΩ.»(Ματθαιος 11:28)

Φίλε/η μου, ο Χριστός θα ΚΑΝΕΙ τα ΠΑΝΤΑ για να σε ΣΩΣΕΙ αρκεί καρδιακά  την Παρουσία του στην καρδιά σου να την επιθυμείς, αρκεί να Τον εμπιστευτείς και να ΘΕΛΕΙΣ μαζί του την υπόλοιπη Ζωή σου να την Ζήσεις, και Αυτόν ΣΩΤΗΡΑ και ΚΥΡΙΟ σου να τον ΔΕΧΤΕΙΣ !!! 
Τότε από τον ιδιο θα ΑΝΑΓΕΝΝΗΘΕΙΣ, και στην Αιώνια Ζωή και εσύ θα μπεις. Αμήν!!!

No comments:

Post a Comment