Popular Posts

Friday 16 October 2015

ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΜΕ ΑΠΑΛΑΞΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΛΙΟ ΜΟΥ ΕΑΥΤΟ

Ο κόσμος είναι ψεύτικος
το χρήμα αγαπάει
και μόνο όταν όλα αποτύχουν 
τον Χριστό Ζητάει !!!
Πόσο αλήθεια συμπεριλαμβάνει αυτό το απλοϊκό δίστιχο.
 Μα και εγώ δεν ήμουν διαφορετικός, ολες μου οι προσπάθειές μέχρι τα 38 ήταν να *επιτύχω* κάνοντας λεφτά, αλλά δόξα τον Θεό όταν οικογενειακώς χτυπηθήκαμε σκληρά από τη Ζωή το 1985 με 87 οταν προτωφτασαμε στον Καναδά, τότε σήκωσα τα χέρια στον Ουρανό και ζήτησα μ'ολη την δύναμη της ψυχής μου τον Θεο.
 Και τότε διαβάζοντας ενα μικρο Ευαγγέλιο (απ'αυτά που έχουν στα ξενοδοχεία) δροσίστηκε η ψυχή μου, οίδα την αλήθεια για πρώτη φορά, οτι ο ΘΕΟΣ μ' ΑΓΑΠΗΣΕ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕ τον ΧΡΙΣΤΟ για μενα-και για σένα- ΝΑ ΣΤΑΥΡΩΘΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΦΟΡΤΩΘΕΙ ΠΑΝΩ ΤΟΥ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ/σου/μας ΑΜΑΡΤΙΕΣ, (Ιωάννης 3;16,Α,Πέτρου 2;24) ώστε όποιος καρδιακά τον εμπιστευτεί και προσωπικό σωτήρα του τον δεχτεί ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΘΕΙ αλλά ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ ( Ιωαννης 3:17-18,3;36)
 << Σας βεβαιώνω πως πράγματι, όποιος ακούει τον λογο μου και ΠΙΣΤΕΥΕΙ σ'εκείνον που μ'έστειλε , ΕΧΕΙ ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ και ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ να κριθει, ΑΛΛΑ ΕΧEΙ ΚΙΟΛΑΣ ΜΕΤΑΒΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΣΤΗ ΖΩΗ !!>> (Ιωάννης 5;24)
 Και τότε πιστεύοντας στην ΑΛΗΘΕΙΑ του Ευαγγελίου άνοιξα την καρδιά μου στον Χριστό και του ζήτησα να με συγχωρέσει απο όλες μου τις αμαρτίες και να μείνει μαζι μου όλες τις ημέρες της ζωής μου.
 Σήμερα είκοσι ενια χρόνια αργότερα σε διαβεβαιώ, οτι ποτε δεν μετάνιωσα, αλλα απο τότε η πορεία μου παρολες τις φουρτούνες της Ζωής ήταν ανοδική, απο καθε κουσούρι, φοβία και άγχη, ζήλιες και άλλα πολλά κουσούρια που διακατεχόμουν με απάλλαξε (οχι αμέσως, και οχι χωρίς προσπάθεια κι' αποτυχίες,) αλλά χάρη στην βοήθεια του σήμερα ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ο  αυτός που ήμουν πριν είκοσι ενια χρόνια. Και αυτό είναι σπουδαίο πράγμα, αυτό ειναι η ΕΥΛΟΓΙΑ του Χριστού στην ζωή μου, στην ζωή ενος αμαρτωλού που ήμουν δέσμιος της αμαρτίας, και τώρα ελεύθερος με την χαρη του και την δύναμη που μου δίνει Ζω !!!

Χριστέ μου μέσα απο τα βάθη της καρδιάς μου σ' ευχαριστώ
που με απάλλαξες  απο τον παλιό μου εαυτό !!!!
Σ' αγαπω, σ' αγαπω, σ' αγαπωωωωωω !!

No comments:

Post a Comment