Popular Posts

Saturday 10 October 2015

ΑΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΙΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΚΑΙ ΥΠΟΜΕΝΟΥΜΕ ΘΑ ΒΑΣΙΛΕΨΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥ !!!

"ΘΑ Σ ΑΓΑΠΩ ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ ΟΛΗ ΜΟΥ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΚΑΘΕ ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ" είναι η προσευχή του πιστου. ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΠΙΣΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΩΣΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΑΠ' ΤΟ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΟΣ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΔΙΚΟΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΕΙΣ. Τα ΧΑΡΜΟΣΥΝΑ όμως και καταπληκτικά νέα είναι οτι ολοι εκείνοι που απάντησαν το κάλεσμα του  « ΕΛΑΤΕ ΣΕ ΜΕΝΑ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΒΑΡΙΑ ΦΟΡΤΩΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΘΑ ΣΑΣ ΑΝΑΠΑΥΣΩ»(Ματθαίος 11:28) και «Να, στέκομαι τώρα μπροστά στην πόρτα της καρδίας σου και ΧΤΥΠΩ. Αν ΑΚΟΥΣΕΙΣ την Φωνή μου, και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την πόρτα θα μπω μέσα ΕΓΩ, και θα γιορτάσουμε μαζι» (Αποκάλυψη 3:20) ποτε δεν θα τους αφήσει ουτε θα τους εγκαταλείψει.(Εβραιους 13;5) αλλα μαζι του μια μέρα θα συμβασιλεψουν !!!   <<Είναι απόλυτα αληθινή η διακήρυξη:«Μαζί με το Χριστό αν πεθάναμε, μαζί του και θα ζήσουμε.Αν υπομένουμε, ΜΑΖΙτου και ΘΑ ΒΑΣΙΛΕΨΟΥΜΕ. Αν τον αρνηθούμε, κι εκείνος θα μας αρνηθεί.>>(Β.Τιμοθεου 2:11-12) 

Φίλε μου, εσυ που είσαι γνήσιο πιστό του παιδί ακόμα και αν παραδεχτείς οτι μαζί του θα συμβασιλεψεις, αν στην παρουσία του δεν βρεθείς πότε σου δεν θα το πιστέψεις !!! 
Ο ανθρώπινος μας νους δεν μπορεί να διανοηθεί την χάρη και το έλεος του Σωτήρα μας Χριστού ανάξιους αμαρτωλούς που το δόθηκαν και ΣΩΤΗΡΑ τους τον δέχτηκαν τους προόρισε να είναι ΚΛΗΡΟΝΟΜΟΙ του Θεού μαζί του (Ρωμαίους 8:15) και να  ΒΑΣΙΛΕΨΟΥΝ μαζί του !  

No comments:

Post a Comment