Popular Posts

Monday 26 October 2015

ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΤΗΣ ΧΑΡΗΣ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΜΗΝ ΤΗΝ ΑΦΗΣΕΤΕ (Β.Κορινθιους 6:2)

Ανήμερα Πρωτοχρονιάς
δεν θα είναι μήνυμα χαράς
Αν τον Χριστό Σωτήρα σου
δεν τον δεχτείς γιατί μακριά του θα χαθείς.

Φίλοι μου με δισταγμό και δέος γράφω αυτά που γράφω, αλλά αφού περαστικοί όλοι μας είμαστε στη ζωή κάθε άνθρωπος ειναι σαν το χορτάρι κι όλη η ανθρωπινή δόξα σαν το λουλούδι του αγρού που ξεραίνεται και πέφτει.(Α.Πετρου1:24) Σαν αδελφός εν Χριστό που το δικό σας καλό έχω στην καρδιά μου σας θερμοπαρακαλώ και σας λέω ΜΗΝ ΑΦΗΣΕΤΕ ΝΑ ΠΑΕΙ ΧΑΜΕΝΗ Η ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ « Να, τώρα στέκομαι μπροστά στην πόρτα της καρδιάς σου και χτυπώ. Αν ακούσεις τη ΦΩΝΗ μου, και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την ΠΟΡΤΑ, θα μπω μέσα ΕΓΩ και θα δειπνήσουμε ΜΑΖΙ» (Αποκάλυψη 3:20), γιατί λέει η Γραφή ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΤΗΣ ΧΑΡΗΣ, ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΣΩΤΗΡΙΑΣ (Β.Κορινθιους 6:2)
Σήμερα φίλε μου έχεις την ευκαιρία με μετάνοια στην καρδία στον Χριστό να επιστρέψεις και να του ζητήσεις από όλες σου τις αμαρτίες να σε συγχωρέσει και να έρθει και να ζήσει μαζί σου όλες τις ημέρες της ζωής σου "Κύριε Ιησού Χριστέ, μετανοώ που τόσα χρόνια μακριά σου ζούσα, σήμερα σου ΑΝΟΙΓΩ την ΚΑΡΔΙΑ μου και σου ζητώ, να έρθεις και να ζήσεις μαζί μου όλες τις ήμερες της ζωής μου." Είναι η προσευχή που ο Χριστός θα απαντήσει, με το Άγιο Πνεύμα του θα σε βαπτίσει και την Αιώνια ζωή μαζί του θα σου χαρίσει. Αμήν!!

No comments:

Post a Comment