Popular Posts

Wednesday 21 October 2015

ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΤΙΜΑΕΙ ΤΟΝ ΓΙΟ ΔΕΝ ΤΙΜΑΕΙ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΣΤΕΙΛΕ.(Ιωάννης 5:22)

Όλοι, η σχεδόν όλοι λένε οτι Αγαπάνε τον Χριστό, ακόμα και αυτοί που τον εμπορεύονται και τον υποτιμούν. Αλλα ο Χριστός είπε οτι ο Πατέρας του έδωσε όλη την εξουσία, το δικαίωμα να κρίνει , για να ΤΙΜΟΥΝ όλοι τον Γιο όπως τιμούν τον Πάτερα. Δηλαδή ο πήχης μετρήματος οτι  εισαι η οτι θα  μπεις στην ευλογία του Πατρός είναι αν τιμάς τον Γιο, τον Χριστό.  Γιατί ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΤΙΜΑ τον Χριστό ΔΕΝ ΤΙΜΑ τον Πατερα που τον έστειλε ! ( Ιωαννης 5:22-23)
Και αποτείνομαι ειδικά σε σένα που σ'ολο αυτό τον Χρόνο που μεταδίδω την ΑΛΗΘΕΙΑ του Ευαγγελίου οτι χωρίς διάκριση ο Χριστός χαρίζει το ανεκτίμητο δώρο της ΣΩΤΗΡΙΑΣ στον αμαρτωλό που με μετάνοια και πίστη επιστρέψει σ' Αυτόν, εσυ διακατεχόμενος απο θρησκευτική υπεροψία και δογματικό ζήλο λόγο ενα καλό λόγο δεν είπες για τον Χριστό.
Φίλε μου οταν ποτε σου δεν μπορείς τον Χριστό να τον τιμήσεις την Σωτηρία να την αποχαιρετίσεις !!!  

«Εγώ ΕΙΜΑΙ η ΠΟΡΤΑ < του Παράδεισου>αν κανείς ΠΡΟΣΦΥΓΕΙ σ' ΕΜΕΝΑ ως ΕΙΣΟΔΟ θα ΣΩΘΕΙ. Και θα μπαίνει και θα βγαινει και θα βρει βοσκη » (Ιωάννης 10:9)
«Εγώ είμαι η ΟΔΟΣ, η ΑΛΗΘΕΙΑ και η ΖΩΗ κανείς δεν πηγαίνει στον Πατέρα παρά μόνο αν περάσει από μένα.» (Ιωάννης 14;6)
«ΕΛΑΤΕ σε ΜΕΝΑ  όλοι εσείς που είστε κουρασμένοι και βαριά φορτωμένοι κι ΕΓΩ θα σας δώσω ΑΝΑΠΑΥΣΗ»(Ματθαίος 11:28)
«Αν διψάει κάποιος ας ΕΡΧΕΤΑΙ σ' ΕΜΕΝΑ και να πίνει.Όπως το λέει  η γραφή ποτάμια ζωντανού νερού  θα ξεχυθούν μέσα απο  εκείνον που πιστεύει Σ' ΕΜΕΝΑ ! »(Ιωάννης 7:37)

Πολύτιμη ψυχή ο Χριστός στον ίδιο σε καλεί να τρέξεις, να του ανοίξεις την καρδία σου και στην Ευλογία του Πατρός και του ιδιου και εσυ να μπεις. Αμην !« Να, τώρα στέκομαι μπροστά στην πόρτα της καρδιάς σου και χτυπώ. Αν ακούσεις τη ΦΩΝΗ μου, και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την ΠΟΡΤΑ, θα μπω μέσα ΕΓΩ και θα δειπνήσουμε ΜΑΖΙ» (Αποκάλυψη 3:20) 

No comments:

Post a Comment