Popular Posts

Tuesday 13 October 2015

ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Η ΠΟΡΤΑ, ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΙ Σ'ΕΜΕΝΑ ΘΑ ΣΩΘΕΙ.(Ιωαν.10;9) ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ

Για την πίστη σου στον Χριστό θα ανταμειφθείς, αλλα για την δυσπιστία σου απο την Ευλογία του Θεού θα αποκλειστείς !!!
Φιλοι μου η ΔΙΚΑΙΩΣΗΣ του αμαρτωλού ειναι το δώρο του Θεού σ'αυτο/ην που πιστεύει στον Χριστο << ΔΙΚΑΙΩΘΕΝΤΕΣ ΔΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΕΙΡΗΝΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΘΕΟ, ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΜΑΣ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ>> (Ρωμαιους 5;1) Ο Χριστός βεβαίωνε τους γιατρεμένους απο αυτόν και τους έλεγε "Η ΠΙΣΤΗΣ σου ΣΕ ΕΣΩΣΕ" και η μακαρία μητέρα του Κυρίου μας για την Πίστη της στο χαρμόσυνο μήνυμα της γέννησης του Χριστού έγινε το δοχείο παγκόσμιου Ευλογίας, ενώ ο Ζαχαρίας που κι' αυτός άκουσε το Χαρμόσυνο μήνυμα οτι η προχωρημένη στην ηλικία γυναίκα του Ελισάβετ θα γεννούσε το παιδί που προσευχοντο και επιθυμούσαν, για την δυσπιστία του στο χαρμόσυνο μήνυμα έχασε την λαλιά του ( Λουκας 1:20) για τον καιρό της εγκυμοσύνης.
Φίλοι μου, ο Επουράνιος μας Πατέρας χαρίζει ΑΙΩΝΙΑ ΣΩΤΗΡΙΑ σε κάθε ανάξιο αμαρτωλό που με μετάνοια και ΠΙΣΤΗ τον Χριστό ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙ και Σωτήρα και Κύριο του τον δεχτεί οπως η Μαρία η Μαγδαληνή, κι' ο ληστής στον σταυρό που κι' αυτός μ' ολη του την καρδία από τον Χριστό εξαρτήθηκε !! (Ιωάννης !;12-13)
Χάρη στην γνήσια πίστη σου στον Χριστό η ψυχή σου ΑΓΑΛΛΙΑΣΗ θα βρει όπως η ψυχή της μητέρας του Χριστού μας << ΒΡΗΚΕ ΑΓΑΛΛΙΑΣΗ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΜΟΥ ΣΤΟ ΘΕΟ ΤΟ ΣΩΤΗΡΑ ΜΟΥ>>(Λουκάς 1:46-47) αλλα μακριά του Πατρός και του Γιου για την δυσπιστία του θα αποκλειστεί καθε αμαρτωλός που αρνηθεί τον αμνό του Θεού τον Κυριο ημών Ιησού Χριστό προσωπικό Σωτήρα του να τον δεχτεί !
«Εγώ είμαι η οδός, η αλήθεια και η ζωή κανείς δεν πηγαίνει στον Πατέρα παρά μόνο αν περάσει από μένα.» (Ιωάννης 14;6)

No comments:

Post a Comment