Popular Posts

Sunday 4 October 2015

ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΖΩΗ. ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΤΗΝ ΖΩΗ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΧΕΙ.(Α.ΙΩΑΝΝΟΥ 5:12)

Η ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΜΟΥ
μου χαρίζει ασφάλεια και χαρά,
οτι ποτε δεν θα μ'αφήσει
μονο μου να αγκομαχώ
στο πλευρό μου θα ειναι πάντα
στήριγμα μου δυνατό,
το δρόμο μου να φωτίζει
σωστά να προχωρώ.

Το θέλημα του να το κάνω
του Χριστού μου που ΑΓΑΠΩ.
Κύριε δικός σου είμαι
και σε υπέρ Ευχαριστώ
που μου δίνεις την Ασφάλεια
την Χαρά που εγώ ζητώ.
Μαζί σου θα πετύχω
θα μεταμορφωθώ,
κι' οταν τα μάτια μου τα κλείσω
κοντά σου θα βρεθώ,
με Σένα τον Θεό μου,
που τόσο σ' ΑΓΑΠΩ !!!
Πολύτιμες ψυχές που ο Θεός σας/μας αγαπά ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ.
Η πηγή της ζωής ειναι ο Χριστος ( Ιωάννης 1;4,11:25) και η ομολογια του Θεού ειναι οτι ο Θεός μας έδωσε αιώνια ζωή και η Πηγή της Ζωής ειναι ο Γιος του ο Χριστος." ΟΠΟΙΟΣ εχει τον Χριστο εχει την ζωή. Όποιος δεν εχει τον Χριστο < δεν εχει καρδιακη σχέση με τον Χριστο, Ποτέ δεν άνοιξε την καρδια του Σωτήρα του να τον δεχτεί> ΤΗΝ ΖΩΗ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΧΕΙ !!!.(Α. Ιωαννου 5;11-12)

No comments:

Post a Comment