Popular Posts

Sunday 29 March 2015

H ΠΙΣΤΗΣ ΣΩΖΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΑΚΟΗ ΣΟΥ ΘΑ ΑΝΤΑΜΕΙΦΘΕΙΣ (Ρωμ 5:1-2)

Χάρη στην Πίστη τους  οι ψαράδες πρώτοι μαθητές του Χριστού στην λίμνη της Γαλιλαίας άφησαν τα δίχτυα  και τον ακολούθησαν χάρη στην πίστη του στον Χριστό ο λεπρός γιατρεύτηκε απο τον Κύριο (Ματθ 8:2-3) και χάρη στην μεγάλη του πίστη -στον Χριστό- ο εκατόνταρχος ευλογήθηκε με την ιατρεία του δούλου του κι έλαβε την μαρτυρία για εξαιρετική του Πίστη (Λουκάς 7:6-9) Χάρη στην πίστη τους στον Χριστό οι δυο τυφλοί έλαβαν την ιατρεία τους (Ματθ 9;29) και  η αιμορραγούσα  χάρη στην  μεγάλη της Πίστη άγγιξε την άκρη του ρούχου του Χριστού έγινε τελείως καλά και έλαβε από τον Κύριο την χαρμόσυνη επιβεβαίωση «Θάρρος κόρη μου, η ΠΙΣΤΗΣ σου ΣΕ ΕΣΩΣΕ»(Ματθαίος 9:20-22) άλλωστε χωρίς Πιστη ειναι αδύνατον κάποιος  το κάλεσμα του Χριστού «Αν διψάει κάποιος ας ΕΡΧΕΤΑΙ σε ΜΕΝΑ και να πίνει.Όπως το λέγει η γραφη , ποτάμια ζωντανού νερού θα Ξεχυθούν απο εκείνον που Πιστεύει ΣΕ ΜΕΝΑ» (Ιωαννης7:37) να  το απαντήσει  και  σ'αυτόν να τρέξει για να δροσιστει και στην Αιώνια Ζωή να μπει ! (Ιωαννης 7;37,10:9) 

Φίλοι, μόνον  η καρδιακή στενή σχέσης  ΚΟΙΝΩΝΙΑ  με τον Χριστό που είναι συνέπεια της ΠΙΣΤΗΣ, ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ σ' Αυτόν σιγουριά και αγαλλίαση χαρίζει και την Αιώνια ζωή εξασφαλίζει:« Θεωρώ στην πραγματικότητα οτι ολα ειναι ζημία μπροστά στην ΥΠΕΡΟΧΗ της γνώσης < και δεν εννοεί ξέρη εγκεφαλική γνώση αλλα καρδιακή Κοινωνία> του Ιησού Χριστού, για τον οποίον τα ΑΠΑΡΝΗΘΗΚΑ ΟΛΑ. Και πραγματικά τα ΘΕΩΡΩ ολα ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ για πέταμα, προκείμενου να κερδίσω τον Χριστό και να βρεθώ ΕΝΩΜΕΝΟΣ μαζι του»(Φιλιπ 3:8:9) 
Τίποτε άλλο στην Ζωή δεν θα αντικαταστήσει την Ευλογημένη με τον Χριστό κοινωνία που αρχίζει δια ΠΙΣΤΕΩΣ, με το άνοιγμα της καρδιάς του αμαρτωλού στο κάλεσμα του  «Να, τώρα στέκομαι μπροστά στην πόρτα της καρδιάς σου και χτυπώ. Αν ακούσεις τη ΦΩΝΗ μου, και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την ΠΟΡΤΑ, θα μπω μέσα ΕΓΩ και θα δειπνήσουμε ΜΑΖΙ» (Αποκάλυψη 3:20) 

"Κύριε Ιησού Χριστέ σου ζήτω συγχώρεση που τόσα χρόνια το κάλεσμα σου αγνοούσα, και σήμερα επιστρέφω-ΕΡΧΟΜΑΙ  Σ' ΕΣΕΝΑ , σου ανοίγω την καρδιά μου και σε προσκαλώ να ΕΡΘΕΙΣ και να μείνεις μαζί μου ΟΛΕΣ τις ήμερες της Ζωής μου. Είμαι δικός σου και Ας Γίνει το ΔΙΚΟ σου θέλημα στη Ζωή μου" Είναι η προσευχή αφιερώσεως που ο Χριστός θα τιμήσει και Αιώνια Ζώη μαζί του θα σου χαρίσει !!

No comments:

Post a Comment