Popular Posts

Thursday 12 March 2015

ΑΝ ΠΟΤΕ ΣΟΥ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙΣ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΘΕΙΣ ΤΟΤΕ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΔΙΟΡΘΩΘΕΙΣ

Eίναι η ευλογημένη πραγματικότητα λόγο της χάρης και δύναμης που ο Κύριος παραχωρεί στον καθένα και κάθε μια που επιστρέφει σ' Αυτόν, τον πλένει απ'ολες του τις αμαρτίες και του παραχωρεί την δύναμη επιμονή και υπομονή απο κάθε παλιά κακή τάση  για πάντα να ελευθερωθεί !! «Μην γελιέστε ! Ουτε πορνοι ουτε ειδωλολάτρες ουτε μοιχοι ουτε ομοφυλόφιλοι ουτε σοδομιτες ουτε κλέφτες ουτε πλεονεκτες ούτε μέθυσοι ούτε κακόγλωσσοι ούτε αρπαγες δεν θα κληρονομήσουν την βασιλεία του Θεού. Και ΤΕΤΟΙΟΙ ΗΣΑΣΤΑΝ ΒΕΒΑΙΑ ΜΕΡΙΚΟΙ ΑΠΟ ΣΑΣ, ΑΛΛΑ ΑΠΟΛΟΥΣΤHΚΑΤΕ, ΗΣΑΣΤΑΝ ΑΛΛΑ ΑΓΙΑΣΤΗΚΑΤΕ, ΗΣΑΣΤΑΝ ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΔΙΚΑΙΩΘΗΚΑΤΕ στο Όνομα του Κυρίου μας Ιησού Χριστού και με την ενέργεια του Πνεύματος του Θεού μας !(Α.Κορίνθιους 6:9-11) είναι ο  ενθαρρυντικός λόγος της αλήθειας οτι ασχέτως σε τι άπρεπη συμπεριφορά ο αμαρτωλός ειχε αιχμαλωτισθεί χαρη στην δύναμη του Χριστού μπόρεσε να διορθωθεί και χάρη στην Χάρη του έλαβε και την ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ !!!

 "Αν είχα μόνος μου κουσούρια να καθαρίσω, πάλι θα ΕΤΡΕΧΑ στον Χριστό να ΣΩΘΩ και με την βοήθεια του όλα  τα  κουσούρια μου να ξεφορτωθώ και για πάντα να διορθωθώ" είναι η εμπειρία μου και το ΠΙΣΤΕΥΩ μου στη Ζωή μου, και το πιστεύω του καθενός και καθεμίας που τον Χριστό Σωτήρα του/ης έχει δεχτεί και χάρη στην δύναμη που ο Χριστός παραχωρεί κατορθώνει απο κάθε κακή τάση  να ελευθερωθεί και για  πάντα να ΔΙΟΡΘΟΘΕΙ. Αμην!!!
 Φιλε/η  μου ΑΝ ΠΟΤΕ ΣΟΥ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙΣ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΘΕΙΣ ΤΟΤΕ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΔΙΟΡΘΩΘΕΙΣ.
 Σου το εύχομαι μ'ολη μου την καρδιά. Πήγαινε στον Χριστό και στην Βασιλεία του θα μπεις, και εδώ και τώρα με την δύναμη του από κάθε βαθιά ριζωμένη κακή συνήθεια με υπομονή και επίμονη θα ΕΛΕΥΘΕΡΩΘΕΙΣ. Αμην!

No comments:

Post a Comment