Popular Posts

Tuesday 24 March 2015

ΘΕΕ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΓΙΑΤΡΕΥΕΙΣ ΑΛΛΑ ΤΗΝ ΑΦΗΝΕΙΣ ΆΡΡΩΣΤΗ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑ ΑΥΤΟΥΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΛΗΓΩΝΕΙ ??

«Από την καρδιά του ανθρώπου πηγάζουν οι πονηρές σκέψεις, οι φόνοι, οι μοιχείες, οι πορνείες, οι κλεψιές, οι ψευδομαρτυρίες, οι βλασφημίες. Αυτά είναι που μολύνουν τον άνθρωπο»(Ματθαίος 15:18) και όχι αν φάει με χέρια άπλυτα. 

Κύριε εσύ είσαι ο ΓΙΑΤΡΟΣ της καρδιάς, αλλά κι' ο  ΛΥΤΡΩΤΗΣ της πικρής συμπεριφοράς. Κύριε ελα και γιάτρεψε την την αρρωστημένη μου Καρδιά που πίκρα και πόνο όταν δεν θέλω σ'αυτούς που αγαπώ σκορπά! 

Μου έρχεται να παραδεχτώ
 J οτι ευκολότερο είναι να παω στον Χειρούργο και να μου γιατρέψει την καρδιά να βάλει μπαλονάκι και Stent,διχτυωτό σωληνάκι στην βουλωμένη αρτηρία, παρα να απελευθερωθω απο την βαθιά ριζωμένη ανταπόκριση της καρδιάς μου.

Αχ, Κυριε μου ΓΙΑΤΡΕΨΕ με τον ταλαίπωρο,
Ποτε μου μην μ'αφήσεις να βολοδέρνω 
και με τα λόγια τους  άλλους να τους  δέρνω
 !! 
Φίλοι, αδέλφια μόνο ο Χριστός είναι ο τέλειος ΚΑΡΔΙΟΛΟΓΟΣ, ο μόνος που μπορεί να γιατρέψει την πληγωμένη κι'αρρωστημένη καρδία, ΠΟΤΕ ΤΟΥ ΔΕΝ ΑΠΕΤΥΧΕ , και ΟΧΙ μόνο Σωτηρία χαρίζει σ'αυτόν/η που με μετάνοια επιστρέφει σ'αυτόν, αλλά αν μ'όλη του την καρδιά ζητήσει από την απαράδεκτη συμπεριφορά του να απελευθερωθεί, με την χάρη του αν ακατάπαυστα προσπαθεί από τον Κύριο θα γιατρευτεί. Αμήν!   

«Ευχαριστώ το Θεό που μου δίνει την απελευθέρωση -που ζητώ- μέσω του Ιησού Χριστού του Κυρίου μου!!» (Ρωμαίους 7:25) ειναι τα ενθαρρυντικά νέα για καθε πιστό παιδί του Κυρίου που αγωνίζεται απ'τον  παλιό εαυτό του να απελευθερωθεί. ΑΜΗΝ! 

No comments:

Post a Comment