Popular Posts

Monday 16 March 2015

Η ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΘΕΙ

Η αγάπη του Χριστού ειναι ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΙΚΗ, εφευρίσκει τρόπους να βοηθά κάθε παιδί του την προσωπική του αδυναμία να υπερβεί και στην Αιώνια ζωή να μπει !!
Παιδί μου, μην περιφρονείς τη διαπαιδαγώγηση του Κυρίου, και μη χάνεις το θάρρος σου όταν ελέγχεσαι απ' αυτόν. Γιατί όποιον ο Κύριος αγαπάει, τον ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΕΙ, Και ΜΑΣΤΙΓΩΝΕΙ καθένα που παραδέχεται για παιδί του.( Εβραιους 12 :5-6)
Ο Χριστός δεν διστάζει να ΕΛΕΓΞΕΙ και δυναμικά να *ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΕΙ* *ΜΑΣΤΙΓΩΝΟΝΤΑΣ* αυτούς που Αγαπά και γλίστρησαν όπως ο βασιλέας Δαβίδ από τον στενό και ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟ δρόμο. «Εγώ όσους Αγαπώ σαν φίλους μου,( εδώ ο Κύριος δεν απευθύνεται στους φαινομενικά Χριστιανούς αλλά σ' αυτούς που έχουν ΚΑΡΔΙΑΚΗ ΣΧΕΣΗ μαζί του, που τους αναγνωρίζει ως ΦΙΛΟΥΣ του) τους ΕΛΕΓΧΩ και τους ΠΑΙΔΑΓΩΓΩ» και το κάνει αυτό για να τους φέρει σε μετάνοια « Γίνε λοιπόν Θερμός και ΜΕΤΑΝΟΗΣΕ!!»( (Αποκάλυψη 3:19)
Ο Χριστός  είναι ο ΠΑΝΙΣΧΥΡΟΣ Καλός Ποιμένας που ελέγχει και ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ το πιστό του παιδί ΟΧΙ για να ΑΨΗΦΗΣΕΙ την ΕΝΟΧΗ του (για την οποία θα ΤΙΜΩΡΗΘΕΙ= θα *ΜΑΣΤΙΓΩΘΕΙ*) αλλά για να του ΔΩΣΕΙ την ΕΥΚΑΙΡΙΑ να ΜΕΤΑΝΟΗΣΕΙ και όπως ο Βασιλείας Δαβίδ ετσι κι'αυτός με  συντετριμμένη καρδιά να του Ζητήσει να τον αποκαταστήσει!! « Τις αμαρτίες μου ΠΑΡΑΒΛΕΨΕ και ΕΞΑΛΕΙΨΕ τας παραβάσεις μου. ΦΤΙΑΞΕ μου, Θεε μου μια ΚΑΘΑΡΗ ΚΑΡΔΙΑ, και ΝΕΟ ΠΝΕΥΜΑ σταθερο <να μην παρασύρεται τόσο Εύκολα> Εντός μου ΒΑΛΕ. Μη μ' αποδιωξεις μακρια σου. ΜΗ μου ΠΑΡΕΙΣ το ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ» (Ψαλμός 51:11-13) Ο Δαβίδ δεν είχε χάσει την Σωτηρία του και ΞΑΝΑΣΩΘΗΚΕ μετά που ΜΕΤΑΝΟΗΣΕ <για την μοιχεία του με την Βηρσαβεε και την πανουργία του να στείλει το σύζυγο της στην πρώτη γραμμή για να σκοτωθεί>  αλλά ΕΙΧΕ ΧΑΣΕΙ την ΧΑΡΑ της ΛΥΡΩΣΗΣ του, την ΧΑΡΑ  της συνεχής ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ με τον Κύριο του. Παρόλο όμως που μετανόησε ο ΚΥΡΙΟΣ δεν τον απάλλαξε από την Τιμωρία για την ΑΜΑΡΤΙΑ του (το βρέφος του παράνομου δεσμού του πέθανε) αλλά του έδωσε την ευκαιρία να ΜΕΤΑΝΟΗΣΕΙ και να ξαναβρεί την ΧΑΡΑ της ΣΩΤΗΡΙΑΣ του !!  Αμην !!
Όποιον ο Κύριος ΑΓΑΠΑ τον ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΕΙ, και  τον ΜΑΣΤΙΓΩΝΕΙ (Εβραιους 12 :5-6) Το *μαστίγωμα*  είναι το ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟ μέσω που ο Κύριος διακινούμενος απο ΑΓΑΠΗ το χρησιμοποιεί για να φέρει σε ΜΕΤΑΝΟΙΑ το ΠΙΣΤΟ του παιδί του που ΠΑΡΑΣΥΡΘΗΚΕ . Ο Πιστός που παρασύρθηκε θα ΧΑΣΕΙ επι μέρους ΕΥΛΟΓΙΕΣ , ΘΑ ΤΙΜΩΡΗΘΕΙ όσο σκληρά χρειασθεί ώστε να συνειδητοποιήσει την ΕΝΟΧΗ του και με μετάνοια ΕΠΙΤΡΕΨΕΙ στον ΚΥΡΙΟ, κι' όπως ο Δαβίδ κι'αυτός η αυτή με ΚΑΝΕΝΑ τρόπο  να ΜΗΝ ΧΑΘΕΙ ΠΟΤΕ. (Ιωαννης 10;27-29)
Αν κάποιος δεν μπορεί τον Χριστό να ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ αυτός  ΔΕΝ είναι γνήσιος Χριστιανός, δεν είναι ΠΙΣΤΟ του Παιδί. Υπάρχει μεγάλη διαφορά μεταξύ δεν υπακούω στον Χριστό, ΔΕΝ το ακολουθώ, από το  σαν άνθρωπος μέσα απο την αδυναμία μου  " γλίστρησα ξανά και παρασύρθηκα".Ο Κύριος γνωρίζει τις αδυναμίες  κάθε πιστού του παιδιού και μπορεί εξασκώντας  την σωστή  ΠΙΕΣΗ *ΜΑΣΤΙΓΩΜΑ*  να τον φέρνει σε  ΜΕΤΑΝΟΙΑ .
 Το πλεονέκτημα του ΠΙΣΤΟΥ που θα τύχει να παρασυρθεί, από τον φαινομενικά Χριστιανό που τον Χριστό δεν ακολουθεί είναι οτι τον γνήσιο Πιστό ο ΚΥΡΙΟΣ τον ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ, του έχει δώσει το Άγιο του Πνεύμα του ως  ΑΡΡΑΒΏΝΑ,  ΕΓΓΥΗΤΗ της επουράνιας κληρονομιάς του, που ο ίδιος  απέκτησε για να ΕΞΥΜΝΕΙΤΑΙ η ΔΟΞΑ του !! ( Εφεσιους 2:14)Αμήν!!
 «Και Εγώ θα Είμαι μαζί σας ΠΑΝΤΑ, ως την συντέλεια του Κόσμου» Είναι η  διαβεβαίωσης του Χριστού ΟΧΙ μόνο για τους  δώδεκα μαθητές του,αλλά προς κάθε γνήσιο Πιστό του Παιδί . Αμήν !!!

No comments:

Post a Comment