Popular Posts

Sunday 22 March 2015

"ΣΤΟΝ ΣΤΡΑΤΟ ΘΑ ΣΕ ΣΩΣΩ!!!"

Είναι ο προφητικός λόγος του Κυρίου για κάποιον. Για ποιον  είναι και για πότε  παντελώς το αγνοώ, αλλά ενα πιστεύω οτι από τον Κύριο θα εκπληρωθεί την καθορισμένη απο τον ίδιο στιγμή.

Ναι, πιστεύω οτι ο Κύριος προίκισε την Εκκλησία του με διάφορα χαρίσματα με σκοπό την κατάρτιση των πιστών... για την ΟΙΚΟΔΟΜΗ του σώματος του Χριστού... ωστε  χάρη στην ΣΥΜΒΟΛΗ ολων των ΑΡΘΡΩΣΕΩΝ < των γνήσιων πιστών>  με την λειτουργία που αναλογεί στο ΚΑΘΕ ΜΕΛΟΣ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ να πραγματοποιείται η Αύξηση του σώματος (Εφεσιους 4:11-16) 
Και ενα από τα  πολλά χαρίσματα που ο Κύριος μας έδωσε ειναι  και το Χάρισμα να γνωστοποιεί προκαταβολικά στα πιστά του παιδιά κατι που μελλοντικά  θα κάνει, για να τα καθησυχάσει η να τα προειδοποιήσει και προετοιμάσει  για  μελλοντικές δυσκολίες που θα  συναντήσουν ωστε  να μην λυποψυχησουν αλλά με θάρρος και Ελπίδα να  τα γεμίσει  για κάποια  Ευλογία που μια μέρα θα χαρίσει !! 
Στον καθένα  (γνήσιο Πιστό) λοιπόν ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ η φανερωτής του Πνεύματος < κι' ΟΧΙ σε μια άρχουσα τάξη, αλλά σ'όλους  που τον  Αγαπούν και τον τιμούν>  για το συμφέρον του έργου !! 
Φιλε κι'αδελφέ διάβασε ολα τα χαρίσματα  που ο Κύριος ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕ στα πίστα του Ζώντα κάτω στη γη  παιδιά του ( Α.Κορίνθιους 12:6-11,27-31, Ρωμαίους 12:6-8. Εφεσιους 4:11-15)  για το συμφέρον όλων !!    
Πιστεύω σε κάθε χάρισμα και στον Προφητικό ενθαρρυντικό λόγο του Κυρίου,κι'αυτό γιατι απο το 1991 έβαλε την βεβαίωση στην καρδιά μου οτι την κόρη μου την Χριστίνα που από το 1988  τυραννιέται απο την σχιζοφρένεια θα την κάνει ο ίδιος ΚΑΛΑ για την Δοξα του και την οικογένειας μου την αφάνταστη χαρά. Δεν αμφισβητώ τον  προφητικό λογο που ο Κύριος εχει την δύναμη να εμπνεύσει και να μεταδώσει στην καρδιά κάποιου Πιστού  του παιδιού. Και αν ο Σωτήρας μου ο  Χριστος τη Χριστίνα μου δεν την κάνει τελείως καλά, τοτε ο Λόγος "Στον  στρατό θα σε σώσω"  δεν είναι απο το Κυριο, αλλά  δικός μου και είμαι ανάξιος εμπιστοσύνης από φιλο η εχθρό η εν Χριστό αδελφό. 
ΓΕΝΗΘΗΤΩ  το ΘΕΛΗΜΑ ο ΛΟΓΟΣ του ΚΥΡΙΟΥ και κάθε λόγος που δεν είναι από τον ίδιο να μην στεριώσει αλλά για πάντα να χαθεί !!! 

No comments:

Post a Comment