Popular Posts

Thursday 19 March 2015

Η ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΛΕΓΧΕΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ ΤΑ ΠΙΣΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΑ

Δεν υπάρχει στιγμή της Ζωής που το Πιστό παιδί του Κυρίου ειναι μακριά απο την Παρουσία και ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ του: «Πού να πάω μακριά από το Πνεύμα σου; και μακριά απ' την παρουσία σου πού να φύγω; Αν ανεβώ στους ουρανούς, εσύ είσ' εκεί‡ αν στρώσω το κρεβάτι μου στον άδη, εκεί είσαι πάλι. Αν τα φτερά μου απλώσω και πετάξω εκεί που ο ήλιος ξεμυτά ή εκεί που χάνεται στης θάλασσας την άκρη, κι εκεί το χέρι σου θα με καθοδηγεί κι η ευνοϊκή σου δύναμη θα με κρατάει» (Ψαλμός 139:7-12)
Εγώ οσους αγαπώ σαν φίλους, τους  ΕΛΕΓΧΩ και τους ΠΑΙΔΑΓΩΓΩ!! (Αποκάλυψη 3;19) Αν είσαι λοιπόν πιστό του παιδί δεν είσαι σαν την καλαμιά στον  κάμπο ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ σου και ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ σου είναι ο Χριστός που με τ'Άγιο Πνεύμα του ΖΕΙ μέσα σου !(Ιωάννης 14:23) και ΚΑΝΕΙΣ ποτε δεν θα ΜΠΟΡΕΣΕΙ  ΠΟΤΕ να Σ' ΑΡΠΑΞΕΙ απο τα χέρια του, ούτε απο τα χέρια του Πατρός του !!!(Ιωάννης 10:28-29)  <<Δεν θα αφήσω να ΧΑΘΕΙ τίποτε -ΚΑΝΕΝΑΣ, ΚΑΜΙΑ-απ'οτι μου ΕΔΩΣΕ ο Πατέρας !!>( Ιωάννης 6;39-40) Απόλυτη προστασία εχει καθε γνήσιο Πιστό παιδί του Κυρίου !! Αλληλούια !

Εγώ ποτε δε θα έλεγα στον Χριστό "Γεια σου", αν ήξερα ότι θα με παρατούσε!!!
Mε *παράτησε* η Μάνα μου όταν ήμουν επτά μηνών ορφάνεψα, με *παράτησε*  για λίγο η θετή μου μάνα, η αδελφή του πατέρα μου που πήγε να παντρευτεί, αλλά ο Κύριος μου ο Θεός μου ΠΟΤΕ δεν θα με ΠΑΡΑΤΗΣΕΙ, και ΠΟΤΕ δεν θα παρατήσει ούτε ποτε θα αφήσει απροστάτευτο το γνήσιο Πιστό του παιδί που τον εχει ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙ και απ' Αυτόν εχει εξαρτηθεί, που είναι δικός του !!
Εγώ ποτε μου δεν θα Ζω 
μακριά απ'τον Σωτήρα  τον Χριστό, 
Όχι γιατί τον Αγαπώ (που τον Αγαπώ), 
αλλά επειδή ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ μου είναι Αυτός ! 
Μας ΑΓΑΠΗΣΕ τόσο πολυ που δεν δίστασε για μας να σταυρωθεί για να φορτωθεί πανω  του τις  δικές μας αμαρτιες !! (Α.Πετρου 2:24)

O Χριστός δεν  χαρίζει την ανεκτίμητη Σωτηρία  για κάτι καλό που κάναμε η θα κανουμε  , αλλά επειδή είναι ΕΛΕΗΜΩΝ και ΣΥΜΠΟΝΑ τον αδύνατο, τον φτωχό, τον τσακισμένο που θα τρέξει σ'Αυτόν << ΟΧΙ χάρη σε έργα δικαιοσύνης που κάναμε εμείς αλλά ΧΑΡΗ στο ΔΙΚΟ του ΕΛΕΟΣ μας ΕΣΩΣΕ .....ετσι που να ΔΙΚΑΙΩΘΟΎΜΕ με βάση την ΔΙΚΗ του ΧΑΡΗ και να ΓΙΝΟΥΜΕ ΚΛΗΡΟΝΌΜΟΙ της Αιώνιας Ζωής !!! (Τιτος 3:5)
ΟΛΑ Χάρη στην ΧΑΡΗ του ΧΡΙΣΤΟΥ και την ΑΓΑΠΗ του τα ΧΡΩΣΤΆΜΕ !!!

No comments:

Post a Comment