Popular Posts

Tuesday 31 March 2015

ΟΤΑΝ ΑΡΝΗΘΕΙΣ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΣΩΤΗΡΑ ΣΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΔΕΧΤΕΙΣ ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΠΡΟΚΟΠΗ ΚΑΙ ΑΙΩΝΙΑ Μ'ΑΥΤΟΝ ΖΩΗ.

Αγαπάω τον Θεό αλλά διστάζω τον Χριστό σωτήρα μου να τον δεχτώ, το θα γίνει ;
Φίλε μου, το Ευαγγέλιο τονίζει οτι ο Χριστός ειναι ο αμνός του Θεού που σηκώνει την αμαρτία του κόσμου(Ιωαν 1:29) κι' οτι ο Θεος τον Χριστό που δεν γνώρισε αμαρτία τον ΕΚΑΝΕ ΑΜΑΡΤΙΑ για ΧΑΡΗ μας, για να πληρώσει στον Σταυρό την ΤΙΜΩΡΙΑ για τις δικές μας αμαρτίες, (A.Πέτρου 3:18) με σκοπό να γίνουμε εμεις καρπός της δικαιοσύνης του ΘΕΟΥ χάρη στον ΧΡΙΣΤΟ.(Β.Κορινθιους 5:21)
Όποιος λοιπόν ανοίγει την καρδιά του στον Χριστό που πλήρωσε την τιμωρία και για τις δικές του αμαρτίες δεν καταδικάζεται, όποιος διστάζει και αμελεί σωτήρα του να τον δεχτεί στις αμαρτίες του μένει και γι'αυτές θα κριθεί και μακριά του θα αποκλειστεί.

Στους Εβραίους που αγαπούσαν κι' αυτοί τον Θεό αλλά δίσταζαν να τον εμπιστευτούν τους έλεγε « Ε σεις δεν θέλετε να έρθετε σ'έμενα για να αποκτήσετε Ζωή» (Ιωαν 5:40) « Όποιος ΕΡΘΕΙ σε ΜΕΝΑ , ποτε δεν θα πεινάσει , και όποιος πιστεύει σε μένα ( και δεν εννοούσε εγκεφαλική γνώση, αλλα την ΚΑΡΔΙΑΚΗ εμπιστοσύνη ) ποτε δεν θα διψάσει.»( Ιωαν 6:35)
Αδελφέ, η Αιώνια με τον Θεό Ζωή είναι μόνο μέσω του Ιησού Χριστού (Ιων 4:14,7:37,10:914;6) που είναι η ΠΗΓΗ της ΖΩΗΣ:« Όποιος έχει τον Χριστό εχει την Ζωή.Όποιος δεν εχει τον Χριστό δεν εχει την Ζωή» είναι η μαρτυρία του ΘΕΟΥ (Α.Ιωάννου 5:11)
"Κύριε Ιησού Χριστέ συγχωρα με που διστάζω σωτήρα μου να σε δεχτώ. Μετανοώ και σου ζητώ ελα στην Ζωή μου και μείνε μαζι μου όλες τις ήμερες της Ζωής μου. Είμαι δικός/ια σου. Γενηθητω το θέλημα σου στην Ζωή μου." Είναι η προσευχή που σώζει τον αμαρτωλό.
Στις αμαρτίες του όμως μένει και γι' αυτές θα καταδικαστεί κάθε αμαρτωλός που αρνείται τον Χριστό που στον σταυρό πλήρωσε τα λύτρα της αμαρτίας προσωπικό Σωτήρα του να τον δεχτεί.

No comments:

Post a Comment