Popular Posts

Friday 13 March 2015

ΟΠΟΙΟΣ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΤΙΜΑ ΤΟΝ ΘΕΟ ΤΙΜΑ ΚΙ' ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΔΕΧΕΤΑΙ ΣΩΤΗΡΑ ΤΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΔΕΧΤΕΙ ΤΟΝ ΘΕΟ ΥΠΟΤΙΜΑ

Γιατί όποιος δεν τιμά τον Γιο δεν τιμά τον Πατέρα που τον έστειλε(Ιωάννης 5:23) είναι τα λόγια του Χριστού προς καθε θρησκόληπτο Εβραίο η Έλληνα εθνικό που πιστεύει οτι χωρίς απο τον Χριστό να εξαρτηθεί απο άλλη πόρτα στον Παράδεισο θα μπει. 
Αλλά εκτός του Χριστού δεν υπάρχει αλλη πόρτα « ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Η ΠΟΡΤΑ. Αν κανεις ΠΡΟΣΦΥΓΕΙ σ΄Εμένα ως είσοδο, θα ΣΩΘΕΙ !!»(Ιωάννης 10:9) «ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ο ΔΡΟΜΟΣ και η Αλήθεια και η ζωη. ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΕΡΧΕΤΑΙ στον Πατέρα ΠΑΡΑ ΜΟΝΑΧΑ ΠΕΡΝΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΜΕΝΑ» (Ιωαννης 14;6)
"Περνώντας από μένα" δεν ειναι βασιζόμενος στα *καλά* σου έργα, στις αγαθοεργίες σου, ουτε στην *άψογη* διαγωγή σου, ουτε και στην *μεσολαβεια* της εκκλησίας σου, αλλα με ταπεινοφροσύνη ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ  όπως η μακαρία κατα σάρκα μητέρα του Χριστού μας την ΑΔΥΝΑΜΙΑ σου να σώσεις τον εαυτό σου αλλα εξαρτημένος και δοξολογοντας τον Κύριο την Πηγή της  ΣΩΤΗΡΙΑΣ !   
 «Δοξάζει η ψυχή μου τον Κύριο, και ΒΡΗΚΕ ΑΓΑΛΛΙΑΣΕ  το πνεύμα μου στο Θεό, το ΣΩΤΗΡΑ μου»(Λουκας 1:46-47) είναι η ομολογία της ΜΑΚΑΡΙΑΣ και ταπεινής Μητέρας του Χριστου, που παρόλο ήταν πιο θεοσεβής απο κάθε άλλη Εβαιοπουλα της εποχής της ΔΕΝ ΔΙΣΤΑΞΕ να ΥΜΝΗΣΕΙ τον ΣΩΤΗΡΑ και ΚΥΡΙΟ της ομολογώντας οτι ΧΑΡΗ στην ΣΩΤΗΡΙΑ που Εκείνος χαρίζει ΒΡΗΚΕ ΑΓΓΑΛΙΑΣΗ το Πνεύμα της!!!
Και αγαλλίαση φίλε/η  το Πνεύμα σου θα βρει όταν κι'εσύ στον Κύριο της ζωής, στον Παντοδύναμο Πανταχού παρών ΘΕΟ και Κύριο Ιησού Χριστό ΑΝΟΙΞΕΙΣ την καρδία σου και ΣΩΤΗΡΑ σου τον δεχτείς !!!(Ιωαννης 1;12-13,Αποκάλυψη 3:20)
"Αν ήμουνα και βασιλιάς, στον  Κύριο θα τρεχα για να Σωθώ, στην βασιλεία του να μπω"  Ο ΧΡΙΣΤΟΣ φίλε μου είναι η διώρυγα της Ζωής,είναι ο δρόμος στα Άγια των Αγίων και στον ΘΡΟΝΟ του Πατρός, και πρέπει να καταλάβεις και να παραδεχτείς οτι άλλη ΠΟΡΤΑ και ΔΡΟΜΟΣ  δεν υπάρχει εκτός του ΣΩΤΗΡΑ ΧΡΙΣΤΟΥ!!!(Πραξεις 4:12)  
Φιλε/η μου μην εισαι πεισματάρης, μην είσαι αγενής, μην εισαι αφελής, μην εξαπατάς τον εαυτό σου και του λες οτι εσυ χωρίς τον Χριστό να τον Αγαπήσεις και Σωτήρα και Κύριο σου στην καρδιά σου να τον καλωσορίσεις απο άλλη πόρτα στην Βασίλεια  του θα μπεις !!
Είναι φρόνιμο, να αναγνωρίζεις οτι ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΕ ΑΝΤΑΞΙΟ ΤΗΣ ΑΝΕΚΤΙΜΥΤΗΣ ΣΩΤΗΡΙΑΣ (Εφεσιους 2;8-9)  που ο Θεός μέσα απο το μεγάλο του ΕΛΕΟΣ και ΧΑΡΗ ΔΩΡΕΑ ΧΑΡΙΖΕΙ σε καθε αμαρτωλό που με ευγνωμοσύνη και μετάνοια τον Γιο του τον ΑΓΑΠΗΤΟ προσωπικό ΣΩΤΗΡΑ του τον δεχτεί κι' αρχίσει και τον ακολουθεί !!
"Κύριε Ιησού Χριστέ, αναγνωρίζω οτι είμαι αμαρτωλός/η, ΣΥΓΧΩΡΗΣΕ με σε ΠΑΡΑΚΑΛΩ κι' ΕΛΑ στη Ζωή μου και μείνε μαζί μου ολες τις ημέρες της Ζωής μου. Είμαι δικός/ια σου." Είναι προσευχή αφιερώσεως που ο Χριστός θα την απαντήσει και την Παρουσία του στην Ζωή σου θα σου χαρίσει. Αμήν!! 

No comments:

Post a Comment