Popular Posts

Wednesday 24 September 2014

Η ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ

Η ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ
Θεραπεύει την Καρδιά,
Θεραπεύει την ψυχή,
Και της δίνει αισιοδοξία
θάρρος και αναψυχή ...
όλα να τα αντικρίσει
και νικήτρια αυτή να βγει !!!

Στην απεγνωσμένη κραυγή του "Κύριε Ιησού Χριστέ Ελεησε με τον αμαρτωλό" o Χριστός ειναι εκεί !
Στην μελαγχολική σκέψη, τι θα απογίνω στην ζωη τώρα που εχω καταστραφεί η αγαπη του Χριστού καλεί καθε βαρια φορτωμένο με έγνοιες σ' αυτόν να τρέξει ΑΝΑΠΑΥΣΗ να βρει.(Ματθαιος 11;28)
Στην λίμνη της Γεννησαρέτ που τα λυσσαλέα κύματα χτυπούσαν την βάρκα με τους μαθητές του, ο Χριστος ήταν εκεί, και επιτίμησε τον άνεμο, και εγινε απόλυτη γαλήνη (Μάρκος 4:39-40) και παρομοίως σε καθε θαυματουργική διάσωση απο τα λυσσαλέα κύματα της Ζωης ο Χριστος ειναι εκεί, να σώσει αυτον που τον επικαλεστεί.(Ρωμαίους 10:13)
Ποια Ελπίδα, για να σωθεί ειχε ο άμοιρος ληστής που απο παιδί ειχε πάρει την κατηφόρα, που ζήλεια, θυμός και οργή φωλιαζε στην καρδιά του και η βια του τον είχε φέρει στον σταυρό ;
Καμία απολύτως. Κι όμως ως εκ θαύματος ο μονός που μπορούσε ΑΜΑΡΤΙΕΣ να συγχωρέσει και να ΧΑΡΙΣΕΙ αιώνια ζωη ήταν στο πλάι του. Και λόγο της μετανοιoμενης του καρδιάς άκουσε την χαρμόσυνη αγγελία «Πραγματικα σου λεω "Σήμερα θα εισαι ΜΑΖΙ μου στον παράδεισο"»(Λουκάς 23;43)
Και την ιδια *ανέλπιστη* Χαρά έλαβε κι'ο δεσμοφύλακας που στην απόγνωση του ηταν έτοιμος ν'αυτοκτονήσει, οταν ο Απόστολος Παυλος καθοδηγούμενος απο το Αγιο Πνεύμα του ειπε «Μην κάνεις τιποτε κακο στον εαυτό σου γιατι είμαστε ΟΛΟΙ ΕΔΩ»(Πράξεις 16:28) Η ΖΩΟΔΟΧΟΣ δύναμης και η Αγάπη του Χριστου που ήταν ΕΚΕΙ!
Φιλε μου η ΖΩΟΔΟΧΟΣ Αγάπη και δύναμης του Χριστού θα είναι στο πλάι σου, αν τον επικαλεστείς, αν οπως οι Απόστολοι τον εμπιστευτείς και Σωτήρα σου τον δεχτείς ! Παντα με θάρρος, ανακούφιση κι'αναψυχή την ΚΑΡΔΙΑ σου θα ΓΕΜΙΖΕΙ, και ποτε δεν θα σ'αφήσει ουτε θα σ'εγκαταλείψει, αλλα οταν θα εισαι καταβεβλημένος την Καρδιά σου με ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ και ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ θα την ΓΕΜΙΖΕΙ. Αμην!
Αυτή ειναι και η δίκη μου προσωπική εμπειρία εδω και είκοσι εξι χρόνια, από τον Φεβρουάριο του 1988 όταν άνοιξα την καρδιά μου στον σωτήρα μου Χριστό και τον παρακάλεσα απο τις αμαρτίες μου να με συγχωρέσει και να μείνει μαζι μου όλες τις ημέρες της Ζωής μου. Αμην 

No comments:

Post a Comment