Popular Posts

Sunday 21 September 2014

ΟΤΑΝ Η ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΨΥΧΗ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΝΑ ΣΩΘΕΙ ΠΡΕΠΕΙ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΣΩΤΗΡΑ ΤΗΣ ΝΑ ΤΟΝ ΔΕΧΤΕΙ

Γιατί τονίζει η γραφή οτι «Ο Χριστός ήρθε στους δικούς του και ΔΕΝ τον ΔΕΧΤΗΚΑΝ.Όμως σ` εκείνους που τον ΔΕΧΤΗΚΑΝ και τον ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΗΚΑΝ σ` αυτούς ΕΔΩΣΕ το ΠΡΟΝΟΜΙΟ να ΓΙΝΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ ΘΕΟΥ.Ιωάννης 1:12-13) 
Φίλοι, ο αμαρτωλός που επιθυμεί στον παράδεισο να μπει πρέπει τον Χριστό Σωτήρα του να τον δεχτεί. 
"Η Ζωή μου είναι στα χέρια σου Κύριε, είναι η επιθυμία της καρδιάς μου να σε υπηρετήσω", είναι η προσευχή που αν ειλικρινής ΣΩΖΕΙ τον χαμένο!


"Εγώ είμαι το παν στη Ζωή σου"λέει ο Κύριος "Aν με ακολουθήσεις θα σωθείς"Φίλε, έλα στα λογικά σου, καμία Οργάνωση, καμία Εκκλησία δεν μπορεί να σου χαρίσει την ΣΩΤΗΡΙΑ. Η Πηγή της Σωτηρίας και της Αιωνίου Ζωής είναι ο ΧΡΙΣΤΟΣ, κι'αν ο αμαρτωλός δεν είναι διατεθειμένος - όπως οι Απόστολοι- να τον ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙ και να τον ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ, τον παράδεισο δεν θα τον δει. «Τα δικά μου πρόβατα αναγνωρίζουν την φωνή μου και με ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝΕ. Κι ΕΓΩ ΠΑΡΕΧΩ σ'αυτά Ζωή, και με κανένα τρόπο ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΘΟΥΝ ΠΟΤΕ»(Ιωάννης 10:28)
Θα πεθάνω στα χέρια του Κυρίου είναι η βεβαίωσης εκείνου που έδωσε την Ζωή του στον Κύριο.Φίλε  μου, έχεις αυτή την βεβαίωση, οτι την επόμενη στιγμή μετά που θα κλίσεις τα μάτια σου στην γη, με το ΚΥΡΙΟ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ μαζί του θα βρεθείς ;Κι'αν δεν την έχεις ποιο είναι το κόλλημα ; Ποιος σ εμποδίζει  στον Κύριο να δοθείς να του ανοίξεις την καρδιά σου ΣΩΤΗΡΑ σου να τον δεχτείς και στην ΕΥΛΟΓΙΑ του Πατρός και του ΧΡΙΣΤΟΥ και εσυ να μπεις ; ΑΜΗΝ!  

No comments:

Post a Comment