Popular Posts

Thursday 18 September 2014

ΟΙ ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΤΟΥ ΙΕΧΩΒΑ ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ ΤΗΝ ΘΕΟΤΗΤΑ ΜΟΥ λέει ο ΚΥΡΙΟΣ

Με τα χείλη τους με τιμούν αλλά με την διδασκαλία τους με υποτιμούν,είμαι ο ΕΙΜΙ, Αυτός που ΕΙΜΑΙ, Αυτός που Υπάρχει, που -πάντοτε- Υπήρχε, και που ειναι να έρθει (Αποκάλυψη 1:8) και δεν υπάρχει άλλος ΘΕΟΣ εκτός απο εμένα. Οι ουρανοί θα καταστραφούν...όλα θα αλλοιωθούν εγώ όμως δεν αλλάζω (Εβραιους 1;10-11) παραμένω  ο ίδιος. Εγώ είμαι η Πηγή της Ζωής, το Φως του κόσμου, ο Αίτιος της δημιουργίας (Ιωάννης 1:4,8;12,11;25) και εκτός από μένα δεν υπάρχει άλλος ΣΩΤΗΡΑΣ (Ησαΐας 43:11).

 Φίλοι, ο Χριστός ειναι ο Παντοδύναμος Πανταχού παρών Θεός που ήταν ως ΛΟΓΟΣ πάντα με τον Πατέρα, που όλα μέσω αυτού και χάρη αυτού δημιουργήθηκαν και που συγκρατεί τα σύμπαν με την δύναμη του λόγου του.(Κολοσσαεις  1;17) Σε ποιον απο τους αγγέλους ειπε ποτέ ο Θεός «Στα δεξια μου να κάθεσαι , ωσότου να κάνω τους εχθρούς σου ακουμπιστήρι των ποδιών σου ;»(Εβραίους 1;14) και στην ρητορική ερώτηση του Πατρός, η απάντησης ειναι σε ΚΑΝΕΝΑΝ άγγελο δεν είπε, αλλα στον Γιο του τον Αγαπητό το επι γης Πανταχού Παρών Θεο που πάντοτε μαζί του ΥΠΗΡΧΕ ως ο ΛΟΓΟΣ !(Ιωάννης 1;1-3)
Κάθε γυναίκα γνωρίζει οτι η Ζωή έχει συλληφθεί από τον ΘΕΟ, αλλα οι μάρτυρες του Ιεχωβά δεν πιστεύουν σ' αυτό, πιστεύουν οτι η ζωη εχει συλληφθεί απο ενα  δημιούργημα , από τον αρχάγγελο Μιχαήλ!!! 
Ο Χριστός ποτε δεν ήταν άγγελος, ειναι ο δημιουργός του ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ, και καθε δημιουργήματος ειναι η ΠΗΓΗ της ΖΩΗΣ που πήρε σάρκα ανθρωπινή για να πληρώσει στον σταυρό τα λύτρα της δικής μας αμαρτίας και που πρόκειται να Ερθει ξανά για να κρίνει τους ζώντες και τους νεκρούς.
"Ειστε πρώτοι στο να φτιάχνετε, και να ξαναφτιάχνετε την Ήμερα της Δευτέρας Παρουσίας μου, αλλά θα σας βρει απροετοίμαστους οταν θα έρθω σαν τον κλέφτη στην νύχτα και μακριά μου θα χαθειτε αν την ΘΕΟΤΗΤΑ μου δεν παραδεχτείτε" λέει ο Κύριος.
"Θα είμαι ελεήμων σε όσους μετανοήσουν, αλλά δεν θα δείξω κανένα  έλεος σ'εκείνους που με απορρίπτουν και αρνούνται ότι εγώ είμαι ο Κύριος"  λέει ο ΚΥΡΙΟΣ !
Σ' αγαπώ και για πάντα θα σ' ΑΚΟΛΟΥΘΩ" ειναι η προσευχή που σώζει το μετανιωμένο αμαρτωλό, που τον ΘΕΟ Κύριο Ιησού Χριστό μ' ολη την καρδιά του Σωτήρα του τον δεχτεί !

2 comments:

  1. Οι ουρανοί θα καταστραφούν...όλα θα αλλοιωθούν εγώ όμως δεν αλλάζω (Εβραιους 1;10-11) παραμένω ο ίδιος. λεει ο ΚΥΡΙΟΣ.

    ReplyDelete
  2. Φίλοι, ο Χριστός ειναι ο Παντοδύναμος Πανταχού παρών Θεός που ήταν ως ΛΟΓΟΣ πάντα με τον Πατέρα, που όλα μέσω αυτού και χάρη αυτού δημιουργήθηκαν και που συγκρατεί τα σύμπαν με την δύναμη του λόγου του.(Κολοσσαεις 1;17) Σε ποιον απο τους αγγέλους ειπε ποτέ ο Θεός «Στα δεξια μου να κάθεσαι , ωσότου να κάνω τους εχθρούς σου ακουμπιστήρι των ποδιών σου ;»(Εβραίους 1;14) και στην ρητορική ερώτηση του Πατρός, η απάντησης ειναι σε ΚΑΝΕΝΑΝ άγγελο δεν είπε, αλλα στον Γιο του τον Αγαπητό το επι γης Πανταχού Παρών Θεο που πάντοτε μαζί του ΥΠΗΡΧΕ ως ο ΛΟΓΟΣ !(Ιωάννης 1;1-3)

    ReplyDelete