Popular Posts

Thursday 25 September 2014

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΓΕΝΗΘΗΤΩ ΤΟ ΘΕΛΗΜΑ ΣΟΥ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ

Αχ Κύριε, ουδέποτε παρερμηνεύτηκε το Ευαγγέλιο οπως τις ήμερες μας. Το θέλημα σου δεν γίνεται πια. Κανείς πια δεν εχει ανάγκη να έρθει σε σένα για να σωθεί αφού τον έχει διαβεβαιώσει η εκκλησία οτι αυτη θα του μεταδώσει την Σωτηρία και συνεπώς τα λόγια σου « ΕΛΑΤΕ ΣΕ ΜΕΝΑ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΚΟΠΙΑΖΕΤΕ ΚΑΙ ΕΙΣΤΕ ΒΑΡΙΑ ΦΟΡΤΩΜΕΝΟΙ, ΚΙ ΕΓΩ ΘΑ ΣΑΣ ΔΟΣΩ ΤΗΝ ΑΝΑΠΑΥΣΗ ΠΟΥ ΖΗΤΑΤΕ» (Ματθαίος 11:28) και «Να στέκομαι μπροστά στην πόρτα της καρδιάς σου και κτυπώ»(Αποκάλυψη 3;20) μπορούν να τ' αψηφούν γιατι νομίζουν οτι από  άλλη πόρτα στην Βασιλεία σου θα μπουν !
" Κύριε μην καταλογίσεις την αμαρτία  στον λαό σου που την αλήθεια αγνοεί, αλλά άνοιξε τα μάτια τους την αλήθεια να την καταλάβουν, να μετανοιώσουν και να ΕΡΘΟΥΝ ΣΕ ΣΕΝΑ, Σωτήρα τους να σε δεχτούν και στην Αιώνια Ζωή να μπουν "!!! 

Αδέλφια ποτε κανένας Απόστολος η κάποιος γνήσιος άγιος δεν προέτρεψε τον αμαρτωλό σ' αυτόν η σ αυτήν να έρθει η να  προσευχηθεί ΣΩΤΗΡΙΑ για να βρει, αλλα όλους τους διαβεβαίωναν οτι ειναι ΕΥΠΡΟΣΔΕΧΤΟΙ απο τον Χριστό που τους αγάπα και ΣΩΖΕΙ καθε μετανιωμένο αμαρτωλό που ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ σ' ΑΥΤΟΝ, που μετανοήσει και ΣΥΓΧΩΡΕΣΗ απο τον ΧΡΙΣΤΟ ΖΗΤΗΣΕΙ κι'αρχίσει και τον ακολουθεί ! 

Ο ίδιος ο Χριστός  ασταμάτητα καλούσε καθε αμαρτωλό σ' Αυτόν να έρθει Ανάπαυση και ΑΙΩΝΙΑ ΔΡΟΣΙΑ να βρει : 
«Αν διψάει κάποιος Σ' ΕΜΕΝΑ ΝΑ ΕΡΧΕΤΑΙ και να ΠΙΝΕΙ...... Ποτάμια ζωντανού νερού θα ξεχυθούν μέσα απο εκείνον που πιστεύει σ' ΕΜΕΝΑ»(Ιωάννης 7:37) 
«Εγω ειμαι η Πόρτα . Αν κανείς προσφύγει Σ' ΕΜΕΝΑ ως είσοδο, θα ΣΩΘΕΙ.Και θα μπαίνει και θα βγαίνει  και θα βρίσκει βοσκή.»(Ιωάννης 10:9)
«Οποιος με απορρίπτει, και ΔΕΝ ΔΕΧΕΤΑΙ τα ΛΟΓΙΑ μου, εχει τον κριτή του. Είναι ο λόγος που κήρυξα . Αυτός θα τον κρίνει την έσχατη ήμερα»(Ιωάννης 12:48) 
Αδελφέ μου, αν συνεχίσεις τα Λόγια του Χριστού και το κάλεσμα του (Αποκάλυψη 3;20) να το αψηφάς μακριά του θα χαθείς. Σου εύχομαι μ'ολη την καρδία μου την  ΑΛΗΘΕΙΑ ν'ασπαστείς  ώστε στον παράδεισο κι'εσυ να μπεις «ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Ο ΔΡΟMΟΣ, ΚΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ Η ΖΩΗ.ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΠΑΤΕΡΑ ΠΑΡΑ ΜΟΝΑΧΑ ΠΕΡΝΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΜΕΝΑ»(Ιωάννης 14:6) Και όποιος φίλε σε διαβεβαιώνει για το αντίθετο είναι πνευματικά ΝΕΚΡΟΣ και  ΤΥΦΛΟΣ κι'αν δεν μετανοήσει και τον Χριστό ΣΩΤΗΡΑ του δεχτεί ποτε του ανάπαυση δε θα βρει αλλά μακριά του θα ΧΑΘΕΙ !!! 
" Kυριε Ιησού Χριστέ μετανοώ, Φώτισε με με τη Αλήθεια, Δώσε μου να διακρίνω την ΑΛΗΘΕΙΑ, και στην Ευλογία σου να μπω. Ας γίνει το δικό σου Θέλημα στην Ζωή μου." Είναι η προσευχή που σώζει τον αμαρτωλό !!! 

No comments:

Post a Comment