Popular Posts

Monday 1 September 2014

ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΑΓΑΠΟΥΝ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΘΑ ΣΩΘΟΥΝ, ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΑΔΙΑΦΟΡΟΥΝ ΜΑΚΡΙΑ ΤΟΥ ΘΑ ΧΑΘΟΥΝ

Γιατί βεβαιώνει η γραφή οτι ο Χριστός μας είναι ο ΚΑΛΟΣ ΠΟΙΜΕΝΑΣ που ήρθε να βρει και να ΣΩΣΕΙ το απολωλός,(Λουκάς 19:10) και τα *πρόβατα* που τον ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝΕ <επειδή τον ΑΓΑΠΟΥΝΕ και ΟΧΙ δια βίας, κι'ούτε με χλιαρές καρδιές> ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΤΡΟΠΟ ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΘΟΥΝ ΠΟΤΕ.(Ιωάννης 10:29)
« Αν με ΑΓΑΠΕΙ κάποιος θα εφαρμόσει τον λόγο μου, κι'ο Πατέρας μου θα τον ΑΓΑΠΗΣΕΙ και θα έρθουμε και θα κατοικήσουμε μαζί του!!!»(Ιωάννης 14:23) είναι η καλή μαρτυρία οτι ο Πατήρ και Ο Χριστός μέσα στους Αναγεννημένος ΣΩΣΜΕΝΟΥΣ πιστούς θα ΚΑΤΟΙΚΗΣΟΥΝ.(Ιωάννης 17:24) και ποτέ δεν θα σ'αφήσουν:«Ποτέ δεν θα σ'αφήσω ούτε θα σ'εγκαταλείψω» (Εβραίους 13:5)
Αλλά μαζί με τον Χριστό στην παρουσία του -οι γνήσιοι πιστοί- πάντα θα ζουν να βλέπουν την δόξα του «Πατέρα, αυτούς που μου έχεις δώσει, θέλω, οπου είμαι εγώ να είναι κι αυτοί ΜΑΖΙ μου,» (Ιωάννης 17:24,Ιωάννης 14:3) Οι υπόλοιποι όμως εκείνοι που Αρνήθηκαν τον Χριστό ΣΩΤΗΡΑ τους να τον δεχτούν μακριά του θα χαθούν !
Χριστέ σ' ευχαριστούμε για το μέγα ΕΛΕΟΣ σου, από τον Χαμό να μας γλυτώσεις και το ανεκτίμητο ΔΩΡΟ της ΣΩΤΗΡΙΑΣ σ'εμάς τους αμαρτωλούς που ΣΩΤΗΡΑ σε δεχτήκαμε, την ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ να μας δώσεις !!!

No comments:

Post a Comment