Popular Posts

Wednesday 16 December 2015

TOΣΟ ΠΟΛΥ Ο ΘΕΟΣ ΑΓΑΠΗΣΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕ ΤΟΝ ΓΙΟ ΤΟΥ ΤΟΝ ΑΓΑΠΗΤΟ !!!


Μια υποθετική συζήτηση με τον Θεό.


"Πατερα μου στα αδέλφια τι να τους πω
για να ευλογηθουνε" ;

" Πες τους οτι τους ΑΓΑΠΩ ΠΟΛΥ

 θελω ολοι να σωθουνε

 τον Γιο μου τον αγαπητο

 Αυτον να ασπαστουνε

 με μετανοια σ' Αυτον να γυρισουνε

 και στην Ευλογια μου θα μπούνε.

 

Πες τους σ'αλλους και αλλες να μην τρέχουνε

Να παψουν να χασομερουνε

 Να του ανοίξουν ορθάνοιχτα την καρδια

και στην Βασιλεια μου θα μπουνε.

 

Πες του οτι ο Γιος μου ειναι η εισοδος, ο Δρομος και η ΠΟΡΤΑ

 οποιος απ'Αυτον εξαρτηθεί και Σωτηρα του τον δεχτει

Μ' εμενα μετα θανατο θα βρεθεί

 αλλα οποιος τον υποτιμησει

 και την προσφορα ΣΩΤΗΡΙΑΣ του αγνοησει

 για παντα θα χαθει...

 Αν και εγώ τον ΑΓΑΠΗΣΑ παρα πολυ !!!!
<< Ουτως γαρ HΑΠΗΣΕΝ ο θεος τον ΚΟΣΜΟΝ ωστε τον υιον αυτου τον μονογενη ΕΔΩΚΕΝ ινα πας ο πιστευων εις αυτον μη αποληται αλλ εχη ζωην αιωνιον ου γαρ απεστειλεν ο θεος τον υιον αυτου εις τον κοσμον ινα κρινη τον κοσμον αλλ ΙΝΑ ΣΩΘΕΙ ο κοσμος δι ΑΥΤΟΥ ο πιστευων εις αυτον ου κρινεται ο δε μη πιστευων ηδη κεκριται οτι μη πεπιστευκεν εις το ονομα του μονογενους υιου του θεου>> (Ιωαννης 3:16-18)
<< Aυτος ειναι ο Γιος μου ο αγαπητος. Αυτον να ακούτε>>(Μαρκος 9:7)

«Εγώ ΕΙΜΑΙ η ΠΟΡΤΑ < του Παράδεισου>αν κανείς ΠΡΟΣΦΥΓΕΙ σ' ΕΜΕΝΑ ως ΕΙΣΟΔΟ θα ΣΩΘΕΙ» (Ιωάννης 10:9).


 


 
 

No comments:

Post a Comment