Popular Posts

Sunday 6 December 2015

ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΩΡΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ Η ΣΩΤΗΡΙΑ

Αν ποτε σου δεν μπορούσες λόγο της αμαρτίας στον παράδεισο να μπεις, τώρα χάρη στον Χριστο μπορείς οταν σωτήρα σου τον δεχτείς και αρχίσεις και τον ακολουθείς !
<< Γιατι ο Θεός τον Χριστο που δεν γνώρισε αμαρτια τον έκανε αμαρτια για χαρη μας < δηλαδη φόρτωσε πανω του τις ΔΙΚΕΣ νας ΑΜΑΡΤΙΕΣ> με σκοπο να γίνουμε εμεις < που προσωπικο Σωτήρα μας τον δεχτουμε> καρπός της δικαιοσύνης του Θεού χάρη στον Χριστο !! (Β. Κορίνθιους 5:21)
Χάρη στον Χριστο καθε ανάξιος αμαρτωλός οπως εγω και ο ληστής στον σταυρό, αν τον Χριστο μ' ολη του την καρδια τον ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙ και προσωπικο ΣΩΤΗΡΑ του τον δεχτεί δεν πρόκειται να κριθεί αλλα εχει μεταβεί απο τον θάνατο στην ζωή !! (Ιωάννης 5:24)
« ΕΛΑΤΕ ΣΕ ΜΕΝΑ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΒΑΡΙΑ ΦΟΡΤΩΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΘΑ ΣΑΣ ΑΝΑΠΑΥΣΩ»(Ματθαίος 11:28)
 «Να, στέκομαι τώρα μπροστά στην πόρτα της καρδίας σου και ΧΤΥΠΩ. Αν ΑΚΟΥΣΕΙΣ την Φωνή μου, και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την πόρτα θα μπω μέσα ΕΓΩ, και θα γιορτάσουμε μαζι» (Αποκάλυψη 3:20)
 ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Η ΠΟΡΤΑ ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΙ Σ' ΕΜΕΝΑ ΩΣ ΕΙΣΟΔΟ ΘΑ ΣΩΘΕΙ.(Ιων 10:9)

"Χριστέ μου, σου ΑΝΟΙΓΩ την καρδιά μου και σου Ζητώ να έρθεις και να μείνεις μαζί μου ΟΛΕΣ της ήμερες της Ζωής μου. Μετανοώ που μακριά σου ζούσα όλο αυτον τον καιρό, και σήμερα σου ΔΙΝΟΜΑΙ σου Παραδίνομαι, και προσεύχομαι το ΘΕΛΗΜΑ σου να γίνει στη Ζωή μου. Είμαι δικός/ια σου." Είναι η προσευχη που αν ειναι  ειλικρινής σώζει τον αμαρτωλο που τον Χριστο εμπιστευτει και αρχίσει και τον ακολουθει !!!

No comments:

Post a Comment