Popular Posts

Sunday 27 December 2015

ΑΜΑ ΠΟΤΕ ΣΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΕΙΣ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΣΩΤΗΡΑ ΣΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΔΕΧΤΕΙΣ ΜΑΚΡΙΑ ΤΟΥ ΘΑ ΧΑΘΕΙΣ

Γιατί ο Χριστός ειναι ο αμνός του Θεού που θυσιάστηκε για σένα και για μένα  για να φορτωθεί πάνω του τις δικές μας αμαρτίες ώστε όποιος αμαρτωλός τον εμπιστευτεί και Σωτήρα του τον δεχτεί να μην χαθεί αλλά να εχει ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ !(Α.Πετρου 2;24)
«Εγώ είμαι το Ψωμί της Ζωής.Όποιος ΕΡΘΕΙ σε ΜΕΝΑ , ποτε δεν θα πεινάσει, και όποιος ΠΙΣΤΕΥΕΙ σε ΜΕΝΑ , δεν θα διψάσειποτε»(ιωαννης 6:35)

«Αν διψάει κάποιος ας ΕΡΧΕΤΑΙ σε ΜΕΝΑ και να πίνει.Όπως το λέγει η γραφή , ποτάμια ζωντανού νερού θα Ξεχυθούν απο εκείνον που Πιστεύει ΣΕ ΜΕΝΑ» (Ιωαννης 7:37) 
«Η αλήθεια ειναι και σας το τονίζω, πως αν κανείς τηρήσει τον λογο τον ΔΙΚΟ ΜΟΥ, αυτός , οχι δεν θα γευτεί θάνατο ποτε του» ( Ιωαννη ς8:51)

 Εγώ είμαι η ΠΟΡΤΑ των Προβάτων..Αν κανεις προσφύγει ΣΕ ΜΕΝΑ ως είσοδο , θα ΣΩΘΕΙ.Και θα μπαίνει και θα βγαίνει και θα βρίσκει βοσκή» (Ιωαννης 10:9)

«Εγώ είμαι η Ανάστασης και η Ζωή. Όποιος πιστεύει ΣΕ ΜΕΝΑ, κι αν πεθάνει θα ζήσει. Κι όποιος ζει και πιστεύει ΣΕ ΜΕΝΑ , αυτός οχι , δεν θα πεθάνει Ποτέ»  
Φίλε μου τα καταπληκτικά νεα δεν ειναι μόνο η μετά θάνατο Αιώνια με τον Χριστό στην Ουράνια βασιλεία του ζωη,
αλλα η εδώ και τώρα ΚΑΙΝΟΥΓΙΑ με το Αγιο Πνεύμα του μέσα σου ζωη. Η μεγάλη ευλογία ειναι η εν Ζωη ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ σου, το ΚΑΙΝΟΥΓΙΟ ΠΑΡΟΝ που θα σου δώσει και χαρη στο Αγιο Πνεύμα που μέσα σου θα μένει θα σε βοηθήσει από τον παλιό εαυτό να  ελευθερωθεί και το νεο εαυτό σύμμορφο της εικόνας του ΣΩΤΗΡΑ σου Χριστού να ντυθείς. ΑΜΗΝ! 

<<Όταν κάποιος ανήκει στο Χριστό είναι μια καινούρια δημιουργία. Τα παλιά πέρασαν‡ όλα έχουν γίνει καινούρια.>> (B.Κορινθιους 5;17)  
Το κάθε καινούργιο Πιστό παιδι του Κυριου χάρη στην δύναμη του Αγίου Πνεύματος μπορεί να μεταμορφωθεί καλλιεργώντας ενα καινούργιο τρόπο σκέψεως ! (Ρωμαίους 12:1-2) Φιλε μου μονο ο Χριστός μπορεί να  μ' αλλάξει να σ' αλλάξει από αυτόν που ήσουν μέχρι τώρα και να σε βοηθήσει να γίνεις ο ΚΑΙΝΟΥΓΙΟΣ  άνθρωπος που θα προχωρά και θα ακτινοβολεί την χάρη του Κυρίου του που κατεργάστηκε μέσα του την θαυμαστή αλλαγή. Αμην !! 

Η θαυμαστή εσωτερική αλλαγή ειναι το ΔΩΡΟ του  Χριστού στον αμαρτωλό που ΣΩΤΗΡΑ του τον δεχτεί και επιπλέον η ΑΙΩΝΙΑ μετά θάνατο μαζί του Ζωη. αλληλούια !! 

No comments:

Post a Comment