Popular Posts

Thursday 24 December 2015

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΓΕΝΗΘΗΤΟ ΤΟ ΘΕΛΗΜΑ ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ

Είναι η προσευχή που λέει αυτός η αυτή που εμπιστεύεται τον Χριστό και θέλει το ΘΕΛΗΜΑ του να γίνει στην ζωή του.

Όποιος η όποια έχει πίστη στον Θεό δεν διστάζει να του πει «Κύριε μου Χριστέ μου ας ΓΙΝΕΙ το ΘΕΛΗΜΑ σου στην Ζωή μου !» Τι ωραιότερο και ασφαλέστερο και πιο ευλογημένο απο αυτό; 
Μήπως ο Θεός δεν τίμησε την πίστη της μακαριας μητέρας του Κυρίου μας που είπε στον άγγελο « ΓΕΝΟΙΤΟ μοι κατά το ρήμα σου= Ας ΓΙΝΕΙ σε ΜΕΝΑ ΣΥΜΦΩΝΑ με τον λόγο σου» (Λουκάς 1:38) και για την πίστη της ευλογήθηκε και είπε «Δοξάζει η ψυχή μου τον Κύριο και ΒΡΗΚΕ ΑΓΑΛΛΙΑΣΗ το πνεύμα μου στο Θεό το ΣΩΤΗΡΑ μου!»(Λουκας 1:46) 
H μήπως νομίζεις οτι σ'εσένα που απο αγάπη και πίστη του δοθείς και του πεις «Χριστέ μου ας γίνει το θέλημα σου στην ζωή μου» εκείνος αντί με το Άγιο του να σε βαπτίσει και να σε ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΕΙ θα σου δώσει μια πέτρα η ενα φίδι, που ούτε και εμείς οι πονηροί  άνθρωποι δεν δίνουμε στα παιδιά μας ;(Λούκας 11:11-13) 

Όχι φίλε μου, με το Άγιο Πνεύμα θα σε βαπτίσει, και το καινούργιο σου παρών θα σου δώσει που λέγεται ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ που χωρίς αυτήν στην βασιλεία του κάνεις δεν μπορεί να  μπει (Ιωαννης 3:3,5) και ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ Σ' ΑΦΗΣΕΙ ΟΥΤΕ ΘΑ Σ'ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙ !! (Εβραίους 13:5) 
Ω πόσο  απέραντη ειναι η Aαγάπη του Θεού ώστε να μας δώσει το δικαίωμα να ονομαστούμε παιδιά Θεού!! (Α. Ιωαννου 3:1, Ιωαννης1:12-13) Αμην.

No comments:

Post a Comment