Popular Posts

Sunday 20 December 2015

ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΜΑΡΤΙΑ ΟΛΟΙ Σ' ΕΝΑ ΤΣΟΥΒΑΛΙ ΕΙΜΑΣΤΕ; ΑΝ ΑΝΗΚΕΙΣ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΕΧΕΙΣ ΒΟΗΘΕΙΑ

ΠΟΣΟ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΜΑΙ. ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΕ ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΩΜΑ ΠΟΥ ΤΟ ΕΧΕΙ ΚΥΡΙΕΥΣΕΙ Ο ΘΑΝΑΤΟΣ”;
Φιλε σ' ολους τους ανθρώπους  ΦΩΛΙΑΖΕΙ μέσα  η αμαρτια, εκτός και  αν στον Χριστο ΣΩΤΗΡΑ τους δεχτούν και απο τ' Αγιο του Πνευμα αναγεννηθούν “ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΥΛΗΜΕΝΟΙ ΣΚΛΑΒΟΙ στην ΚΥΡΙΟΤΗΤΑ της ΑΜΑΡΤΙΑΣ”   ειναι η ομολογια  του απόστολου  Παύλου, του  Σαούλ προτού δοθεί στον Χριστο!
« Η ΑΜΑΡΤΙΑ ΦΩΛΙΑΖΕΙ μεσα μου. Η  ίδια η συνείδησή μου μαρτυρεί γι’ αυτό:
 Δεν κατοικεί μέσα μου, δηλαδή στο είναι μου, το καλό. Απόδειξη είναι πως εγώ θέλω να κάνω το καλό, δεν βρίσκω όμως τη δύναμη να το μετατρέψω σε πράξη.
 Κι ετσι, δεν κάνω το καλό που θα ’θελα, αλλά υπηρετώ το κακό, που δεν το θέλω.
Αν όμως κάνω αυτό που δε θέλω, τότε την πράξη μου δεν την καθορίζω πια εγώ αλλά η αμαρτία, που έχει θρονιαστεί μέσα μου.Συνεπώς, η πείρα δείχνει ότι, ενώ εγώ θέλω να κάνω το καλό, οι πράξεις μου δείχνουν πως κάνω το κακό. Εσωτερικά συμφωνώ και χαίρομαι με όσα λέει ο νόμος του Θεού. Διαπιστώνω όμως πως η πράξη μου ακολουθεί έναν άλλο νόμο, που αντιστρατεύεται το νόμο με τον οποίο συμφωνεί η συνείδησή μου: ΕΙΝΑΙ ο ο νόμος της αμαρτίας που ΚΥΡΙΑΡΧΕΙ  στην ύπαρξή μου και με ΚΑΝΕΙ ΑΙΧΜΑΛΩΤΟ της στον νομο της αμαρτιας που βρισκεται στα μελη μου !
 Τι δυστυχισμένος, αληθινά, που είμαι! Ποιος μπορεί να με λυτρώσει από την ύπαρξη αυτή, που έχει υποταχθεί στο θάνατο; (Ρωμαιους 7:14-24)
Τα χαρμόσυνα  ομως νεα ειναι οτι χάρη στο ΣΩΤΗΡΙΟ  έργο του Κυρίου μας Ιησού Χριστού εκείνοι που τον Χριστο προσωπικο Σωτήρα τους εχουν δεχτεί και απο τ’Αγιο του Πνευμα ΑΝΑΓΕΝΝΗΘΕΙ  δεν ειναι κάτω απο την κυριαρχία της αμαρτίας  (Ρωμαίους 8:1-2) Γιατι ο νόμος του Πνεύματος, δηλαδη της ζωής με τον Χριστο, τους εχει ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΕΙ απο τον νόμο της αμαρτίας και του Θανατου (Ρωμαίους 8;1-2, Ιωάννης 1;12-13).
 OΠΟΙΟΣ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΔΙΜΙΟΥΡΓΗΜΑ .ΤΑ ΠΑΛΙΑ ΠΕΡΑΣΑΝ, ΤΩΡΑ ΟΛΑ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΠΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ !!!> (Β.Κορινθιους 5:17) Και χάρη στον Ιησού Χριστο που τον ενδυναμώνει μπορεί  να αντιστέκεται στην αμαρτια  και  με την χάρη του να νικα ! (Φιλιππησιους 4:13)

Φίλε, μονο τα ΑΙΜΑ του ΧΡΙΣΤΟΥ σε/μας KAΘΑΡΙΖΕΙ απο ΚΑΘΕ ΑΜΑΡΤΙΑ (Ιωαννου1:7) γιατί ο Θεος τον Χριστο που δεν γνώρισε αμαρτια τον έκανε αμαρτια για χάρη μας,με σκοπό να γίνουμε εμεις ΚΑΡΠΟΣ της ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ του Θεου χάρη στον Χριστο ! (Β.Κορινθιους 5:21)

Γιαυτό έλα στον Χριστο, άνοιξε την καρδια σου στον Χριστο (Αποκάλυψης 3:20) και στην Ευλογια του Πατρός θα μπεις και ποτε δεν θα χαθείς !!!
«Αυτον που έρχεται σε μενα δεν θα τον αποδιωξω..... Και θα τον αναστήσω εγω την εσχατη ημερα»(Ιωαννης 6:37-40)


"Κύριε Ιησού Χριστέ Συγχώρεσε με τον αμαρτωλό που ως τώρα σε αγνοούσα, Προσεύχομαι και Σου ζητω να έρθεις στην καρδια μου, να μηνεις μαζι μου ολες τις ημέρες τις Ζωής μου, το δικο σου ΘΕΛΗΜΑ να γίνει  τώρα στη ΖΩΗ μου, και  να με βοηθάς το θέλημα σου να εκπληρώνω και  με σένα στο πλευρο μου να ΖΩ" ειναι η προσευχη που ο Κυριος θα την απαντησει και Αιώνια ζωή θα χαρίσει στον αμαρτωλο που με μετανοια και πίστη επιστρεψει σ' Αυτον !

No comments:

Post a Comment