Popular Posts

Monday 14 December 2015

Η ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΙΣ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΣΕ ΚΑΛΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΕΙΣ ΣΤΗ ΖΩΗ.

Τι θα πει να ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙΣ τον Χριστο και γιατί είναι απαραίτητο να ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙΣ τον ΧΡΙΣΤΟ για να ΜΠΕΙΣ στην ΖΩΗ ;
Δεν θα ήταν πολυ πιο εύκολο αν γινόμασταν ΔΕΧΤΟΙ χάρη στην μεσολάβηση της Εκκλησίας, και όχι χάρη στο ΜΕ ΠΙΣΤΗ ΑΝΟΙΓΜΑ της ΚΑΡΔΙΑΣ μας στον Ιησού Χριστό;
Αγαπητά αδέλφια ας μην ξεγελιόμαστε η ΘΥΣΙΑ του Χριστού που ΚΑΘΑΡΙΖΕΙ τον αμαρτωλό από ΚΑΘΕ ΑΜΑΡΤΙΑ ΑΠΑΙΤΕΙ την  δίκη μας ΘΥΣΙΑ, την ΘΥΣΙΑ της ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑΣ μας, και την ΕΞΑΡΤΗΣΗ μας  ΔΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ απο τον ΧΡΙΣΤΟ.

Ο Χριστός ΗΡΘΕ στους δικούς του (τους ΕΒΡΑΙΟΥΣ) και ΔΕΝ τον ΔΕΧΤΗΚΑΝ ( Δεν τον ΠΙΣΤΕΨΑΝ ότι ήταν ο γιος του Θεού ο μονογενής, ο ΛΟΓΟΣ,  ο ΔΙΜΙΟΥΡΓΟΣ των ΠΑΝΤΩΝ, η Πηγη της ΖΩΗΣ και το ΦΩΣ των ανθρώπων.Ιωαννης 1:1-4), ΟΣΟΙ ομως τον ΔΕΧΤΗΚΑΝ ( και είναι αυτονόητο οτι για να τον ΔΕΧΤΟΥΝ τον ΠΙΣΤΕΨΑΝ και τον ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΗΚΑΝ ατομικά και καρδιακά) Σ`αυτους ΕΔΩΣΕ το ΠΡΟΝΟΜΙΟ να ΓΙΝΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ ΘΕΟΥ ΝΑ ΓΕΝΝΗΘΟΥΝ ΞΑΝΑ ΟΧΙ από πρωτοβουλία και ενέργεια ανθρώπινη άλλα από τον ΘΕΟ.(ιωαννης 1;12-13) και οχι στον καθενα που του έλεγε *ΚΥΡΙΕ ΚΥΡΙΕ* αλλα σε καρδιακη απόσταση τον κρατούσε.

Η διαφορά του Πιστευω στον Χριστο και ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΙ τον ΧΡΙΣΤΟ είναι τεράστια, και εγω όπως κάθε Έλληνας Πιστευω στον Μέγα Αλέξανδρο, πιστεύω στην ΥΠΑΡΞΗ του, αλλά ΔΕΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΙ την ΨΥΧΗ μου και την ΣΩΤΗΡΙΑ μου στον μεγα  Αλέξανδρο, ούτε ΕΜΠΙΣΤΕYΟΜΑΙ τη ΣΩΤΗΡΙΑ μου στα ΑΔΕΛΦΙΑ μου τους Σωσμενους κοιμηθεντες αγίους που Τιμώ και τους εχω για φωτεινό παράδειγμα. ΔΕΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΙ την ΣΩΤΗΡΙΑ της ΨΥΧΗΣ μου σε ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΛΛΟ ΕΚΤΟΣ του ΚΥΡΙΟΥ ΜΟΥ και ΚΥΡΙΟΥ όλου του κόσμου τον επί ΓΗΣ ΠΑΝΤΑΧΟΥ ΠΑΡΩΝ ΘΕΟ και  ΚΥΡΙΟ HMΩΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ.(Πραξεις 4:12)

Αγαπητά αδέλφια για να μπούμε στου Χριστού την βασιλεία,στην ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ, πρέπει τον ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ο καθένας ατομικά και ΚΑΡΔΙΑΚΑ να τον ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙ και την καρδία του να του ΑΝΟΙΞΕΙ και ΚΥΡΙΟ και προσωπικό του ΣΩΤΗΡΑ να τον ΔΕΧΤΕΙ.(Ιωάννης 1:12,Αποκαλυψη 3:20) Τότε μόνο απο τον ΘΕΟ <αυτός που ΤΟΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙ και ΣΩΤΗΡΑ του τον ΔΕΧΤΕΙ> θα λάβει ένα ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΠΑΡΩΝ, οι αμαρτίες του όλες θα έχουν ΣΥΓΧΩΡΕΘΕΙ και τότε τα λόγια του ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ που είπε « τα ΔΙΚΑ μου ΠΡΟΒΑΤΑ  αναγνωρίζουν την Φωνη μου και αυτά με ΑΚΟΛΟΘΟΥΝΕ. Κι ΕΓΩ ΠΑΡΕΧΩ σ`αυτα ΖΩΗ ΑΙΩΝΙΑ και με κανένα τρόπο ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΘΟΥΝ ΠΟΤΕ» (Ιωαννης 10:27-28) ΘΑ ΙΣΧΥΟΥΝ και γι`αυτον.

Σας Εύχομαι μ` ολη μου την καρδία να απαντήσετε το κάλεσμα του ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ και στην ευλογία του να ΜΠΕΙΤΕ.
Κύριε Ιησού Χριστέ Συγχώρεσε με τον αμαρτωλό που ως τωρα σε αγνοούσα, Προσευχομαι και Σου ζητω να έρθεις στην καρδια μου, να μεινεις μαζι μου ολες τις ημερες τις Ζωης μου, το δικο σου ΘΕΛΗΜΑ να γινει  τωρα στη ΖΩΗ μου, και  να με βοηθάς το θέλημα σου να εκπληρώνω και  με σένα στο πλευρο μου να ΖΩ”  Είναι μια προσευχή που ο ΧΡΙΣΤΟΣ θα απαντήσει και την ΕΝΔΟΞΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ του ΘΑ σου ΧΑΡΙΣΕΙ.

No comments:

Post a Comment