Popular Posts

Sunday 13 December 2015

«ΤΟΝ ΘΕΟ ΔΕΝ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΙΔΕ ΠΟΤΕ. Ο ΜΟΝΟΓΕΝΗΣ ΓΙΟΣ ΤΟΝ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕ.»Ιησους Χριστος.(Ιωαννης 1:18)

«Σας είπα πως θα χαθείτε εξαιτίας των αμαρτιών σας· γιατί, αν δεν πιστέψετε πως ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ αυτός που πραγματικά ΕΙΜΑΙ , θα πεθάνετε εξαιτίας των αμαρτιών σας».Ιησους Χριστος (Ιωαννης 8;24)
«Αν θα είχατε γνωρίσει ΕΜΕΝΑ , θα είχατε γνωρίσει και τον Πατέρα μου. Αλλά κι από τώρα τον γνωρίζετε και τον έχετε δει».Ιησους Χριστος (Ιωαννης 14:7)
«Τοσο καιρο είμαι μαζι σας Φίλιππε, και δεν με εχεις γνωρισει; Όποιος εχει δει εμενα < εχει καρδιακη κοινωνια με μενα> εχει δει τον Πατερα !!» (Ιωαννης 14:8)
Όποιος εχει καρδιακη κοινωνια με τον Χριστο στην Ευλογία του Πατρός εχει μπει γιατι ο Χριστος ειναι μεσα στον Πατερα και ο Πατέρας μεσα στον Χριστο (Ιωάννης 14:10) και κανείς δεν μπορει να ερθει να φθασει στον Πατέρα παρα μοναχα περνώντας απο τον Χριστο !! (Ιωαννης 14;6)
«ΕΛΑΤΕ σε ΜΕΝΑ όλοι εσείς που είστε κουρασμένοι και βαριά φορτωμένοι κι ΕΓΩ θα σας δώσω ΑΝΑΠΑΥΣΗ»(Ματθαίος 11:28)
«Αν διψάει κάποιος ας ΕΡΧΕΤΑΙ σ'ΕΜΕΝΑ και να πίνει.Όπως το λέει η γραφή ποτάμια ζωντανού νερού θα ξεχυθούν μέσα απο εκείνον που πιστεύει Σ' ΕΜΕΝΑ ! »(Ιωάννης 7:37)
«Αν κανείς προσφύγει Σ' ΕΜΕΝΑ ως είσοδο θα ΣΩΘΕΙ. Και θα μπαίνει και θα βγαίνει και θα βρει βοσκή»(Ιωάννης 10:9)

"Κυριε Ιησού Χριστέ βοήθα με σε σενα να παραδοθώ, καθε πτυχή της καρδιας μου σε σενα να παραδώσω, να αρχίσω να σ' ακολουθώ και στην Βασιλεία σου να μπω."Ειναι η προσευχη αφιερώσεως που σωζει τον αμαρτωλο που με πίστη επιστρεψει στον Χριστο.

No comments:

Post a Comment