Popular Posts

Wednesday 30 December 2015

AN ΠΟΤΕ ΣΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΕΙΣ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΣΩΤΗΡΑ ΣΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΔΕΧΤΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΑΤΑΔΕΞΙΑ ΣΟΥ ΜΑΚΡΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΕΙΣ.

Δεν θα είμαι ποτε πια ο ίδιος απο την στιγμή που τον Χριστό σωτήρα μου θα τον δεχτώ, γιατί ο Χριστός απο την  αμαρτία με/μας καθαρίζει (Α.Ιωαννου1:7) και ολα τα κάνει καινούργια. «Να, καινούργια τα κάνω ολα....Εγώ είμαι το Α και το Ω, η Αρχή και το Τελος. Εγω, σε όποιον διψάει, θα του δώσω δωρεάν απο την πηγή που αναβλύζει το νερό της ζωής» (Αποκάλυψη 21:5-6) 

Ναι φιλε μου, ποτε δεν θα είσαι πια ο ίδιος απο την στιγμή που τον Χριστό σωτήρα σου δεχτείς, από  τ'Αγιο Πνεύμα θα λάβεις την άνω γέννηση, την αναγέννηση, το καινούργιο σου Παρόν,  και ποτε δεν θα σ' αφήσει ούτε θα σ' εγκαταλείψει! (Εβραίους 13;5) 
Ποτε δεν θα χαθούμε όσοι τον Χριστό σωτήρα μας δεχτούμε. (Ιωάννης 1:12-13,10:9,10:27-29) γιατί ο Χριστός δεν ήρθε για να μας καταδικάσει αλλά για να πληρώσει την τιμωρία για την δική μας αμαρτία και χάρη στην πίστη μας σ' Αυτόν να δικαιωθούμε  και στον παράδεισο να μπούμε .(Ιωάννης 3:16-17,Ρωμαίους 3:23-25,Α.Πέτρου 2:24) 
Η χάρης και το έλεος του Κυρίου είναι καταπληκτική έσωσε και εμένα τον ανάξιο αμαρτωλό !!

No comments:

Post a Comment