Popular Posts

Wednesday 2 December 2015

Σ’ ΑΓΑΠΩ ΚΑΙ Μ’ ΑΡΕΣΕΙ Η ΖΩΗ ΓΙΑΤΙ ΕΣΕΝΑ ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ ΑΓΑΠΩ

Χάρισε μου την χάρη σου να μείνω
και ποτε να μην σ’ αφήσω
μαζι σου καθε μερα μου να ζησω
με σενα που Αγαπώ.

Εσυ εισαι το φως του κόσμου,
Η οδος προς τον Πατέρα
Η πηγή της Αιωνίου Ζωης
και καθε ψυχικής δροσιάς !!

Όποιος σ’ εσενα τρέξει
ανάπαυση θα βρει
μα όποιος σε απόσταση σε κρατήσει
μακρια σου  θα χαθεί !

Γι’ αυτό ελα αδελφέ  μου
στου Χριστου την αγκαλια
Ελα τώρα για να λάβεις
Σωτηρία και ΧΑΡΑ !!

«Εγώ είμαι το φως του κόσμου όποιος με ακολουθεί δεν θα πλανιέται στο σκοτάδι, αλλά θα έχει το φως που οδηγεί στη ζωή».Ιησους Χριστος.(Ιωαν 8;12)

Ο Χριστος ειναι ο πανταχού παρών Θεος και η πηγη της Αιωνίου Ζώης, αν η ψυχη σου ζητα δροσιά να βρει  τρεξε στον Χριστο να δροσιστείς και στην Αιώνια ζωή να μπεις « Αν διψάει καποιος ας έρχεται σε μένα και να πινει. Οπως το λεει η γραφή, ποτάμια ζωντανού νερού θα ξεχυθούν απο εκείνον που πιστευει σε μενα!!»(Ιωαννης 7:37)

Ο Χριστος ειναι η Πορτα του παραδείσου και μακάριος ο ταπεινός που απ’ Αυτον Εξαρτηθεί και σ’ αυτον τρεξει με μετανοια και πιστη για να  σωθει «Εγώ είμαι η ΠΟΡΤΑ. Αν κανείς προσφύγει Σ' ΕΜΕΝΑ ως είσοδο θα ΣΩΘΕΙ. Και θα μπαίνει και θα βγαίνει και θα βρει βοσκή»(Ιωάννης 10:9)

«Από  κανέναν άλλο < εκτός του Χριστου> ΔΕΝ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ η ΣΩΤΗΡΙΑ, κι' ουτε υπάρχει διαφορετικό πρόσωπο  απ’ αυτο, δοσμένο κάτω απο τον ουρανό μεταξυ των ανθρώπων για να ΣΩΘΟΥΜΕ !!!»(Πράξεις 4:12)

Πολύτιμη ψυχη αν στον Παραδεισο μετα θάνατο επιθυμεις να μπεις πάψε να τον κρατάς σε απόσταση, απάντησε την προσφορα σωτηριας του « Να, τώρα στέκομαι μπροστά στην πόρτα της καρδιάς σου και χτυπώ. Αν ακούσεις τη ΦΩΝΗ μου, και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την ΠΟΡΤΑ, θα μπω μέσα ΕΓΩ και θα δειπνήσουμε ΜΑΖΙ» (Αποκάλυψη 3:20 και στην Αιώνια ζωη και εσυ θα μπεις και ΠΟΤΕ δεν θα χαθεις! (Ιωαννης 10:9)
" Κύριε Ιησού Χριστέ μετανοώ οτι τόσα χρόνια την ΧΑΡΗ σου και το ΕΛΕΟΣ σου ΑΓΝΟΟΥΣΑ και μέσω άλλων χωρίς σ'εσένα να ΔΟΘΩ στον παράδεισο έλπιζα να ΜΠΩ. Σου Ζητω να με συγχωρέσεις  τον ΑΜΑΡΤΩΛΟ, και να έρθεις στην Ζωή μου και να μείνεις μαζί μου ΟΛΕΣ τις ήμερες της Ζωής μου, ΕΙΜΑΙ ΔΙΚΟΣ σου." Ειναι η προσευχη που αν εκφραζει την καρδια σου ο Χριστος θα την απαντησει και αιωνια ζωη μαζι του θα σου χαρίσει. Αμην!
 
"Κύριε Ιησού Χριστέ θα ήθελα να είμαι ο Πρώτος που ΣΩΤΗΡΑ, θα σε δεχτώ." Λέει το παιδί του Κυρίου που επιθυμεί ν' αναπτύξει καρδιακή ΚΟΙΝΩΝΙΑ με τον ΧΡΙΣΤΟ.

No comments:

Post a Comment