Popular Posts

Sunday 1 November 2015

ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΛΕΒΕΝΤΕΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΔΕΝ ΤΟΝ ΤΙΜΟΥΜΕ ?

Καλό μήνα σ' όλους τους λεβέντες και λεβεντησες. Ξύπνησα με τον ακόλουθο στοχασμό γιατί το Χριστο και κάλεσμα του (Ματθαίος 11:28,) το αγνοούμε ?

Αλίμονο αν ζούσαμε
μέσα σε καλύβες,
τα ξόανα να λατρεύουμε
και σε σκλαβιά να ζούμε.

Αλλά αφού ΕΛΛΗΝΕΣ ΛΕΒΕΝΤΕΣ γεννηθήκαμε
και στο Αιγαίο ζούμε,
γιατί σαν άμοιροι αποκομμένοι από τον Θεό
μακριά από τον Χριστό ζούμε ; :

Γιατί εμείς οι Έλληνες
τον Χριστο δεν τον τιμούμε,
και σ' άλλους και άλλες τρέχουμε
βοήθεια να ζητούμε ;
Και τον Σωτήρα τον Χριστό
τον ίδιο και τα λόγια του
συνέχεια αψηφούμε ; ;

«ΕΛΑΤΕ σε ΜΕΝΑ όλοι εσείς που είστε κουρασμένοι και βαριά φορτωμένοι κι ΕΓΩ θα σας δώσω ΑΝΑΠΑΥΣΗ»(Ματθαίος 11:28)

Φίλοι μου κι' αδέλφια μου,
Αν στον Χριστό γυρίσετε,
στην ΕΥΛΟΓΙΑ του Πατρός θα μπείτε.
Αν όμως τον αγνοήσετε
μακριά του θα χαθείτε !!!

«ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΚΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ Η ΖΩΗ. ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ < δεν μπαίνει στον Παράδεισο, στο σπίτι του Πατρός> ΠΑΡΑ ΜΟΝΑΧΑ ΠΕΡΝΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΜΕΝΑ»(Ιωάννης 14:6)
«ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Η ΠΟΡΤΑ. Αν κανείς ΠΡΟΣΦΥΓΕΙ Σ' ΕΜΕΝΑ ως είσοδο θα ΣΩΘΕΙ. Και θα μπαίνει και θα βγαίνει και θα βρει βοσκή»(Ιωάννης 10:9)
«Αν διψάει κάποιος ας ΕΡΧΕΤΑΙ σ' ΕΜΕΝΑ και να πίνει.Όπως το λέει η γραφή ποτάμια ζωντανού νερού θα ξεχυθούν μέσα απο εκείνον που πιστεύει Σ' ΕΜΕΝΑ ! »(Ιωάννης 7:37)
«Να, στέκομαι τώρα μπροστά στην πόρτα της καρδίας σου και ΧΤΥΠΩ. Αν ΑΚΟΥΣΕΙΣ την Φωνή μου, και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την πόρτα θα μπω μέσα ΕΓΩ, και θα γιορτάσουμε μαζι» (Αποκάλυψη 3:20)

No comments:

Post a Comment