Popular Posts

Thursday 5 November 2015

O ΧΡΙΣΤΟΣ ΗΡΘΕ ΓΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΦΗΣΕΙ ΝΑ ΧΑΘΕΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΠ ΟΤΙ ΤΟΥ ΕΔΩΣΕ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ

O ΧΡΙΣΤΟΣ ΗΡΘΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΣΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΘΕΙΣ ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΝΑ ΜΠΕΙΣ(Ιωάννης 3;16) ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΑΝΑΣΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΕΣΧΑΤΗ ΗΜΕΡΑ (Ιωαννης 6;39) "Κύριε Ιησού Χριστέ δοξασθειτω το όνομά σου στη Ζωή μου" ειναι η προσευχή του πιστού που τον Χριστό εχει εμπιστευτεί και τον ακολουθεί, και του καθε μετανιωμένου αμαρτωλού που στην ευλογία του Πατρός θέλει κι αυτός να μπει και πότε να μην χαθεί, γιατί ο Γιος του ανθρώπου ηρθε να αναζητήσει και να σώσει το χαμένο (Λουκας 19:7)

Και τώρα της πόρτα της καρδιάς σου χτυπά και σου ζητά να την ανοίξεις και Αιώνια μαζι του κοινωνία σου υπόσχεται :« Να, τώρα στέκομαι μπροστά στην πόρτα της καρδιάς σου και χτυπώ. Αν ακούσεις τη ΦΩΝΗ μου, και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την ΠΟΡΤΑ, θα μπω μέσα ΕΓΩ και θα δειπνήσουμε ΜΑΖΙ» (Αποκάλυψη 3:20)
Πολύτιμη ψυχή, μην αφήσεις την Προσφορά ΣΩΤΗΡΙΑΣ του Χριστού αναπάντητη, γιατι τώρα και σήμερα ειναι η ΩΡΑ της ΧΑΡΗΣ.
Αρχές του 1988 με δάκρυα στα μάτια, άνοιξα την καρδιά μου στον Χριστό και τον παρακάλεσα να με συγχωρέσει απο ολες μου τις αμαρτίες και να μείνει μαζι μου ολες τις ήμερες της ζωής μου.
Απο τότε έλαβα την βάπτιση του Γιου Πνεύματος την ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ, το καινούργιο μου παρόν που κανείς δεν μπορεί να μου αφαιρέσει ουτε ποτε θα το χάσω.( Ιωάννης 10:27-29)
Φίλε μου τίποτε στην ζωη δεν μπορεί να συγκριθεί με την επιφοίτηση του Αγίου πνεύματος στη ζωή σου, με την ακλόνητη βεβαιότητα οτι το Άγιο Πνεύμα ειναι μέσα σου << Αν με αγαπάει κάποιος θα εφαρμόσει τον λόγο μου, και ο Πατερας μου θα τον αγαπήσει, και ΘΑ ΕΡΘΟΥΜΕ σ'αυτον και ΘΑ ΚΑΤΟΙΚΗΣΟΥΜΕ ΜΑΖΙ του !>> ( Ιωάννης 14:23) "Κύριε Ιησού Χριστέ θα ήθελα να είμαι ο Πρώτος που ΣΩΤΗΡΑ, θα σε δεχτώ." Λέει το παιδί του Κυρίου που επιθυμεί ν' αναπτύξει καρδιακή ΚΟΙΝΩΝΙΑ με τον ΧΡΙΣΤΟ.

No comments:

Post a Comment