Popular Posts

Monday 16 November 2015

OTAN ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΜΑΣ

Δεν θα είμαι ποτε πια σε θέση να αντικαταστήσω την ελευθερία που έως προχθές απολάμβανα εκτός και αν ο Κύριος ειναι προσωπικός μου σωτήρας.
Ο καιρός της αθωότητάς οταν ο καθε Ευρωπαίος,Αυστραλός η Αμερικανός μπορούσε ανέμελα χωρίς έγνοια σε καθε κέντρο διασκεδάσεως, εστιατόριο, κινηματογραφική αίθουσα, να πάει εχει περάσει και δικαιολογημένα τώρα φοβάται εκτός και αν ο Χριστός ειναι και Σωτήρας του.
Φίλε μου δεν θα είμαι/σαι ποτέ πια ο ίδιος άφοβος και ξένοιαστος εκτός κι αν ο Χριστός είναι δικός μου/σου σωτήρας, εκτός αν τον Χριστό προσωπικό Σωτήρα σου τον έχεις δεχτεί και στην καρδία σου τ Άγιο του Πνεύμα ζει και σε βεβαιώνει και σου λέγει "ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ Σ ΑΦΗΣΩ ΟΥΤΕ ΘΑ Σ' ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΩ" (Εβραίους 13:5)
Αδελφέ μου ο ύμνος του Δαβίδ ειναι και το πιστεύω του καθε γνήσιου πιστού παιδιού του Κυρίου που τον Χριστό εχει εμπιστευτεί και ξέρει οτι είναι πάντα στο πλευρό του.
"O Κύριος είναι ο Ποιμένας μου και δεν θα στερηθώ.
 Σε πράσινα λιβάδια με ΑΝΑΠΑΥΕΙ με πάει σε νερά δροσιστικά.
 ΑΝΑΝΕΩΝΕΙ τη ζωή μου, στο σωστό δρόμο με οδηγεί για να δοξάσει τ' όνομά του.
 Αν ΠΟΡΕΥΤΩ μες σε ΘΑΝΑΤΕΡΩ ΣΚΟΤΑΔΙ ΚΑΚΟ ΔΕΝ ΘΑ ΦΟΒΑΜΑΙ
ΓΙΑΤΙ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΚΥΡΙΕ ΕΙΣ ΕΣΥ , η γκλίτσα και το ρόπαλό σου μου δίνουν σιγουριά.
 Τραπέζι μπρος μου ΕΤΟΙΜΑΖΕΙΣ ΑΝΤΙΚΡΥ στους ΕΧΘΡΟΎΣ μου
 μυρώνεις το κεφάλι μου με λάδι, και ξεχειλίζει το ποτήρι μου.

 Ναι, η ΚΑΛΟΣΥΝΗ κι η ΑΓΑΠΗ ΘΑ ΝΑΙ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ  και στου Κυρίου θα κατοικώ τον οίκο για πάντα !!! (Ψαλμός 23)

 Ναι φίλε μου, αν στον Χριστό έχεις δοθεί και απ Αυτόν εξαρτηθεί, τότε του ανήκεις είσαι δικό του Πιστό του παιδί, και τότε και στην καρδιά σου εχεις την ιδια σιγουριά που είχε και ο Δαβίδ, κι' ολοι οι γνήσιοι πιστοί, οτι ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ Σ ΑΦΗΣΕΙ ΟΥΤΕ ΘΑ Σ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙ, και οτι ΟΛΑ ΣΥΝΕΡΓΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΓΙ ΑΥΤΟΥς ΠΟΥ ΑΓΑΠΟΥΝ ΤΟΝ ΘΕΟ..ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΚΑΛΕΣΕΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΘΕΣΗ ΤΟΥ (Ρωμαιους 8: 28 30) και οτι εφόσον εισαι δικός του δεν έχεις τίποτε να φοβηθείς γιατι τι μπορεί να σου κανει ο άνθρωπος οταν ο ΚΥΡΙΟΣ ειναι ΒΟΗΘΟΣ σου !!!!(Εβραιους 13:6) ειναι προσωπικός ΣΩΤΗΡΑΣ σου και ΘΕΟΣ σου !!!

No comments:

Post a Comment