Popular Posts

Wednesday 4 November 2015

ΔΕΝ ΘΑ ΜΕ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΣΕ ΤΟ ΨΕΜΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΑΝ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΟΥ ΔΕΝΗΤΑΝ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΜΕΓΑΛO

Αν το κόστος του δεν ήταν η απώλεια της αιωνίου με τον Θεό μετά θάνατο ζωής μας. Αν το κόστος του ψεματος ηταν μόνο μια προσωρινή απώλεια μια θεσούλα, ενα δάνειο, η έστω και η κοπέλα της ζωής σου, δεν θα διαμαρτυρόμουν αλλά όταν είναι η απώλεια της ΑΙΩΝΙΟΥ στον Παράδεισο με τον Θεό Ζωής μας το ψέμα θα το πολεμήσω.
Φίλοι μου το ψέμα δεν το διακρίνεις ο καθένας παρα μόνο αυτός που την αλήθεια μ'ολη του την καρδία ζήτα και ειναι διατεθειμένος για την αλήθεια ακόμα και την οικογενεια του να αφήσει ( Ματθαίος 10:37) και τον Χριστό που ειναι το ΦΩΣ του κόσμου να ακολουθήσει :
«Εγώ είμαι το φως του κόσμου όποιος με ακολουθεί δεν θα πλανιέται στο σκοτάδι, αλλά θα έχει το φως που οδηγεί στη ζωή».(Ιωαν 8;12) 
"ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΚΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ Η ΖΩΗ. ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ < δεν μπαίνει στον Παράδεισο, στο σπίτι του Πατρός> ΠΑΡΑ ΜΟΝΑΧΑ ΠΕΡΝΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΜΕΝΑ "(Ιωάννης 14:6)
«Εγώ είμαι η Πόρτα. Αν κανείς προσφύγει Σ' ΕΜΕΝΑ ως είσοδο θα ΣΩΘΕΙ. Και θα μπαίνει και θα βγαίνει και θα βρει βοσκή»(Ιωάννης 10:9) 
Φίλοι μου όλοι μας μεγαλώσαμε έχοντας την βεβαιότητα οτι ασχέτως απο την διάθεση της καρδιάς μας, η Εκκλησία εφοσον βαπτιστηκαμε και εκει παντρευτήκαμε και βαπτίσαμε και τα παιδιά μας και μερικούς κανόνες και γιορτές τηρούμε μετα θάνατο θα προσευχηθούν για μας, και ενώ όλοι μας την ζωη τον Χριστό και το κάλεσμα του αψηφουσαμε «ΕΛΑΤΕ σε ΜΕΝΑ όλοι εσείς που είστε κουρασμένοι και βαριά φορτωμένοι κι ΕΓΩ θα σας δώσω ΑΝΑΠΑΥΣΗ»(Ματθαίος 11:28) «Αν διψάει κάποιος ας ΕΡΧΕΤΑΙ σ'ΕΜΕΝΑ και να πίνει.Όπως το λέει η γραφή ποτάμια ζωντανού νερού θα ξεχυθούν μέσα απο εκείνον που πιστεύει Σ' ΕΜΕΝΑ ! »(Ιωάννης 7:37) στην Αιώνια Ζωή μαζί του θα βρεθούμε !!! 
Φίλοι μου δεν υπάρχει μεγαλύτερο ψέμα απ' αυτό, απο την διδασκαλία οτι ασχέτως απο την δική σου καρδιακή αδιαφορία στον Χριστό και στην προσφορά Σωτηρίας του « Να, τώρα στέκομαι μπροστά στην πόρτα της καρδιάς σου και χτυπώ. Αν ακούσεις τη ΦΩΝΗ μου, και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την ΠΟΡΤΑ, θα μπω μέσα ΕΓΩ και θα δειπνήσουμε ΜΑΖΙ» (Αποκάλυψη 3:20) εσύ που εν ζωή ΑΡΝΙΩΣΟΥΝ το κάλεσμα του να απαντήσεις στην βασιλεία του θα μπεις.
Φιλε ο Θεός δεν κοιτάζει το βάπτισμα σου, ούτε το δόγμα σου, αλλά ΚΥΤΑΖΕΙ την ΚΑΡΔΙΑ σου, αν τον Γιο του τον Χριστό αγάπησες, τίμησες και τον ακολουθούσες η τον ιδιο και το κάλεσμα του (Ματθαίος 11;28, Αποκάλυψη 3;20) αψηφούσες !
<< Δεν υπάρχει κανένα δημιούργημα αδιερεύνητο γαι τον Θεο, κι ειναι ολα γυμνά και διαφανα μπροστά τουυ στον οποίο θα δώσουμε λόγο >>(Εβραίους 4;13)
Από τα βάθη της καρδιάς μου σου εύχομαι στον Αμνο του Θεου τον επι γης πανταχού παρόν παντοδύναμο Κύριο Ιησού Χριστό να επιστρέψεις προσωπικό ΣΩΤΗΡΑ σου να τον δεχτείς και στην Αιώνια Ζωή και εσύ να μπεις. Αμήν!

No comments:

Post a Comment