Popular Posts

Thursday 26 November 2015

ΟΤΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΗΣΕΙΣ ΘΑ ΣΩΘΕΙΣ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣ ΘΑ ΧΑΘΕΙΣ

Ίσως ακούγεται λιγο σκληρό και απόλυτο αυτό οτι αν καποιος δεν μπορει τον Χριστο να ακολουθήσει θα χαθεί, στην βασιλεια του Χριστου δεν θα μπει, αλλα ποτε ο Χριστος άφησε να εννοηθεί αυτό ;  

Το οτι η σωτηρία ειναι το δώρο του στον ανάξιο αμαρτωλο που απαρνηθεί το Εγω του και τον ακολουθήσει και Οχι του καθενός που του λεει Κύριε, Κύριε και δεν κανει το θέλημα του το δήλωσε στην αρχη της διδασκαλίας του οταν είπε :<< Αν κανεις θελει να με ακολουθήσει ΑΣ ΑΠΑΡΝΗΘΕΙ τον ΕΑΥΤΟ του και ΑΣ ΣΗΚΩΣΕΙ το σταυρό του και ΑΣ ΜΕ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ. Γιατι οποίος θελει να σωσει την ζωη του θα την χάσει. Και οποιος χασει τη ζωη του για χάρη μου θα τη βρει>>(Ματθαιος 16:24)
  
Δεν είμαι ουτε εισαι πιστό παιδι του Κυριου αν τον Χριστο και τα λογια του αψηφώ, ειμαι και εισαι απλως φαινομενικα Χριστιανος, δηλαδη Χριστιανος της ταυτότητας και τιποτε παραπάνω, και για την άρνηση μου να του δοθώ και να τον ακολουθώ/εις μακρια του θα χαθώ/εις. 
Ο ονομαζόμενος Χριστιανος που δεν ειναι διατεθειμενος τον Χριστο να υπηρετήσει ειναι ανάξιος της ΧΑΡΗΣ του ειναι σαν τον δούλο που πηρε απο τον Κυριο του το ενα τάλαντο <Την Υπόσχεση αιωνιου μ' Αυτον ζωης> και πηγε, εσκαψε στη γη και έκρυψε το χρήμα του Κυριου του.(Ματθαιος 25:18) Και εκρυψε το *χρημα* επειδη υποτίμησε την ΑΞΙΑ του συμβολικού Χρήματος, υποτίμησε την αξια της πρόσκλησης και βεβαιωσης Σωτηριας του Κυριου του. 

Χρημα και μαλιστα ανεκτιμητου Αξιας ειναι τα λογια και οι υποσχέσεις του Χριστου : 
 «ΕΛΑΤΕ σε ΜΕΝΑ όλοι εσείς που είστε κουρασμένοι και βαριά φορτωμένοι κι ΕΓΩ θα σας δώσω ΑΝΑΠΑΥΣΗ»(Ματθαίος 11:28) << Αυτον που ερχετται σε μενα, αυτον οχι, δε θα τον αποδιωξω>>(Ιωαννης 6;37)  « Να: Στέκομαι τώρα μπροστά στην πόρτα της καρδιάς σου και χτυπώ. Αν ακούσεις την φωνη μου, και ανοίξεις την καρδιά σου, θα μπω μέσα ΕΓΩ και θα γιορτάσουμε μαζί.» (Αποκάλυψη 3; 20) Φιλε μου αν το *χρημα* τα λογια του Χριστου εχεις υποτιμήσει και δεν αισθάνθηκες οτι αν στον Χριστο δεν δοθείς και αρχίσεις να τον ακολουθείς θα εχεις το ιδιο τελος με τον φουκαρά που έκρυψε, εθαψε το ταλαντο, μεγάλος θα ειναι ο χαμος σου.(Ματθαιος 25;24-30) Αν ομως με τους αλλους δυο δουλους εχεις ταυτιστεί που εκτίμησαν το *Τάλαντο* <τα καλα νεα της ΣΩΤΗΡΙΑΣ που δινει σ' αυτους που τον ακολουθουν και το θέλημα του εκτελουν> που τους έδωσε ο Χριστος τοτε εισαι μακάριος και απο τον Κυριο Ιησου Χριστο μια μερα και εσυ θα ανταμειφθείς και θα ακούσεις << Ευγε, δούλε αγαθε και πιστε, στα λιγα στάθηκες πιστος, πανω σε πολλα θα σε ορισω υπεύθυνο.>> (Ματθαιος 25:23) και στην ΧΑΡΑ του ΚΥΡΙΟΥ σου κι εσυ θα μπεις. Αμην!! 

No comments:

Post a Comment