Popular Posts

Monday 9 November 2015

ΣΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΤΡΕΧΕΙΣ ΦΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ?

Φιλε μου σ'οποιο κρατος και να ζεις θα αντιμετώπιζες προβλήματα αλλα οχι σαν στην Ελλάδα μας που σχεδόν τιποτε δεν λειτουργεί ομαλά, τράπεζες, υπουργεία, εφορία, δημόσιες υπηρεσίες, κυκλοφοριακό, κλπ, κλπ.
Αν ήμουνα μονάχος και ζούσα στην Ελλάδα θα ήθελα κάθε στιγμή της ζωης μου απο τον Χριστό να εξαρτηθω. Αλλα απο το ογδόντα εφτά εδω στον Καναδά ζω, και η ζωη μου εχει αποκτήσει μια ομαλότητα, διοτι ολα εδω λειτουργούν σωστά ομαλά, δεν υπάρχει ρουσφέτι, παράλογοι νομοι, τιμωριτικη κρατική νοοτροπία, αλλα τάξης κοινωνική πρόνοια και ελευθερια.
Εσυ ομως που τα αναπάντεχα και παράδοξα καθε μέρα αντιμετωπίζεις πως και γιατι τον Χριστό μακρια σου τον κρατας οταν στην ευλογημένη ειρηνική ζωη προσπαθείς να μπεις.
Παλιέ μου φιλε, και καινούργιε :-) του φάτσα βιβλίου γιατι παιδευεις τον εαυτό σου και προσπαθείς στην ειρηνική ευλογημένη ζωη να μπεις, και να την γευτείς οταν τον Χριστό μακριά σου τον κρατάς.
Ειναι άκαρπο παράλογο και παρανοϊκό ΜΑΚΡΙΑ σου τον Χριστο να τον κρατάς και στην ευλογημένη ειρηνική ζωη που ο Χριστος χαρίζει να προσπαθείς να μπεις.
Ειναι σαν να εχεις φορτώσει στην πλατη σου χιλια κιλα και να θελεις να ανέβεις σε ενα ουρανοξύστη απο τις σκάλες. Ειναι παρανοϊκό να κρατάς σε απόσταση τον Χριστο, και ταυτόχρονα να απορείς που η ζωη σου δεν ειναι ομαλή, δεν εχεις γευτεί την ειρήνη και την γαλήνη που μέσα απο αναποδιές και αντιξοότητες ζωης εχει το γνήσιο του Κυριου πιστο του παιδι.
Δεν το λεω για να καυχηθω, αλλα για να αποκαταστήσω την αλήθεια οτι χαρι στην δύναμη και γιατρεία της ψυχής που ο Χριστός μου χάρισε, ακόμα και στη Ελλάδα απο αύριο θα μπορούσα να ζήσω, γιατι μ'εχει αλλάξει και δεν ειμαι πια ο ιδιος ο αγχώδης γεμάτος φόβους Στέλιος. Φιλε μου εύχομαι να πάψεις τον Χριστο μακριά σου να τον κρατάς, αλλα να του ανοίξεις την καρδιά σου σωτήρα σου να τον δεχτείς και τοτε και εσυ την χαρη και δύναμη της παρουσίας του στη Ζωή σου θα γευτείς. Αμην!
Ειναι παράλογο τον Χριστό μακριά σου να τον κρατάς και στην ειρήνη και γαλήνη του Χριστού να προσπαθείς να μπεις !!
«ΕΛΑΤΕ σε ΜΕΝΑ όλοι εσείς που είστε κουρασμένοι και βαριά φορτωμένοι κι ΕΓΩ θα σας δώσω ΑΝΑΠΑΥΣΗ»(Ματθαίος 11:28)
«Αν διψάει κάποιος ας ΕΡΧΕΤΑΙ σ' ΕΜΕΝΑ και να πίνει.Όπως το λέει η γραφή ποτάμια ζωντανού νερού θα ξεχυθούν μέσα απο εκείνον που πιστεύει Σ' ΕΜΕΝΑ ! »(Ιωάννης 7:37)
Ο Χριστός φίλε μου ειναι η πηγή της Άφθονης Ζώης, της δυναμικής ζωής, και κάθε επουράνιας ευλογίας, και μακάριος είναι ο καθένας και κάθε μια που μακριά του δεν τον κρατά, αλλα του ανοίγει την καρδιά και σωτήρα και Κύριο του τον καλωσορίζει !!
«Ο Χριστός στους δικούς του ηρθε και ΔΕΝ τον δέχτηκαν. Όσοι ομως τον δέχτηκαν σ' αυτούς έδωσε το προνόμιο, την εξουσία να γίνουν παιδιά θεου, και που δεν γεννήθηκαν απο γυναίκας αιμα, ουτε απο ανθρώπινη πρωτοβουλία, αλλά απο τον Θεο γεννήθηκαν Ξανά.»(Ιωάννης 1:12-13)

No comments:

Post a Comment