Popular Posts

Sunday 15 November 2015

Η ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΙΣ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΣΕ ΚΑΛΕΙ ΣΩΤΗΡΑ ΣΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΔΕΧΤΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΕΙΣ ΕΙΣ ΤΗΝ ΖΩΗ !!!

Φίλε ο Χριστός αυτόβουλα υπέφερε θάνατο και μάλιστα μαρτυρικό για να φορτωθεί πάνω του τις δικές μας αμαρτίες (Α. Πέτρου 224) ώστε όλοι όσοι πιστέψουν σ Αυτόν δηλαδή τον εμπιστευτούν και σωτήρα τους τον δεχτούν να μην καταδικαστούν  αλλά στην Ουράνια βασιλεία του Θεού να μπουν.( Ιωάννης 1:12-13 3:16,10:9)
«Αυτός αμαρτία δεν έκανε,
και δόλος στο στόμα του δεν βρέθηκε.
Αυτός σήκωσε τις αμαρτίες μας
με το ίδιο του το σώμα στο σταυρό,
για να πεθάνουμε κι εμείς ως προς την αμαρτία,
και να ζήσουμε μέσα στο θέλημα του Θεού.
Με τις πληγές του Χριστού γιατρευτήκατε (Α.Πετρου 2: 22-25)
<< Ελάτε σ' εμένα όλοι όσοι κοπιάζετε κι είστε φορτωμένοι, κι εγώ θα σας ξεκουράσω.>>(Ματθαίος 11:28) είναι το κάλεσμα του Χριστού στον καθένα που επιθυμεί ψυχική δροσιά να βρει και στον παράδεισο μετά θάνατο να μπει !!
 «Εγώ είμαι η οδός, η αλήθεια και η ζωή κανείς δεν πηγαίνει στον Πατέρα παρά μόνο αν περάσει από μένα.(Ιωαννης 14:6)

Φίλε μου, όταν ποτέ σου δεν μπορείς τον Χριστό σωτήρα σου να τον δεχτείς μακριά του θα χαθείς."Κύριε Ιησού Χριστέ σου ανοίγω την καρδιά μου, ΣΥΓΝΩΜΗ σου Ζητώ που όλα τα χρόνια της ζωής μου μακριά σου ζούσα, και σε παρακαλώ να με συγχωρέσεις απ'όλες μου τις αμαρτίες μου, και να έρθεις να ζήσεις μαζί μου όλες τις ημέρες της ζωής μου." Είναι η προσευχή αφιερώσεως που ΣΩΖΕΙ τον μετανιωμένο αμαρτωλό!

No comments:

Post a Comment