Popular Posts

Friday 6 November 2015

ΘΑ ΜΠΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΗ ΑΓΟΡΑ ΜΕ ΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ ΑΛΛΑ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΜΕ ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ ΚΑΙ ΕΞΑΡΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ

Ο Απόστολος Παύλος αποκαλεί τους Εβραίους που αντιτάσσονταν στο μήνυμα σωτηρίας του Χριστού σκληροτράχηλους που έχουν κλείσει πεισματικά τις καρδιές τους και τ'αυτιά τους στο Άγιο Πνεύμα (Πραξεις 4;12) αλλά και εμείς δυστυχώς υποτιμούμε την καλοσύνη και χάρη του Θεού που έστειλε τον Γιο του τον Χριστό για να πάρει πάνω του τις δικές μας αμαρτίες και προσπαθούμε χωρις να ταπεινώθουμε και από τον Χριστό να εξαρτηθούμε μ άλλα μέσα να σωθούμε.
Φίλοι, δεν υπάρχει αλλη πόρτα ούτε άλλη οδός σωτηρίας. Ο Απόστολος Πέτρος γεμάτος με Άγιο Πνεύμα βροντοφωνάζει και λέει<<  Απο κανέναν άλλο δεν μπορεί να προέλθει η σωτηρία ούτε  υπάρχει άλλο Πρόσωπο -εκτός του Ιησού Χριστού- κάτω απο τον ουρανό με το όποιο μπορούμε  να σωθούμε.(Πράξεις 4:12) 
Ο Χριστός ο ίδιος μας λέει: 
 <<Εγώ είμαι η Πόρτα. Αν κάνεις ΠΡΟΣΦΥΓΕΙ σ`ΕΜΕΝΑ ως είσοδο ΘΑ ΣΩΘΕΙ.Και θα μπαίνει και θα βγαίνει και θα βρίσκει βοσκή
.(Ιωάννης 10:9) 

<<Τα πρόβατα μου Αναγνωρίζουν την Φωνη μου και με ακολουθούν, Κι`Εγώ ΠΑΡΕΧΩ σ`αυτα ΖΩΗ ΑΙΩΝΙΑ και ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΘΟΥΝ.(Ιωάννης 10:28) 
«Εγώ είμαι η οδός, η αλήθεια και η ζωή! κανείς δεν πηγαίνει στον Πατέρα παρά μόνο αν περάσει από μένα.>> (Ιωαννης 14;6)  
 «ΕΛΑΤΕ σε ΜΕΝΑ όλοι εσείς που είστε κουρασμένοι και βαριά φορτωμένοι κι ΕΓΩ θα σας δώσω ΑΝΑΠΑΥΣΗ»(Ματθαίος 11:28)  
« Να: Στέκομαι τώρα μπροστά στην πόρτα της καρδιάς σου και χτυπώ. Αν ακούσεις την φωνή μου, και ανοίξεις την καρδιά σου, θα μπω μέσα ΕΓΩ και θα γιορτάσουμε μαζί.» (Αποκάλυψη 3; 20) 

Φίλοι μου τρέξτε στον Χριστό, επιστρέψτε με ταπείνωση στον Χριστό και στην ευλογία του και στον Παράδεισο θα μπείτε αν απο Αυτόν εξαρτηθείτε γιατί Αυτός είναι που στον σταυρό πλήρωσε την τιμωρία για την δική μας αμαρτία ώστε όποιος σ'αυτόν στηριχθεί για την δική του ΣΩΤΗΡΙΑ απο τον Χριστό θα σωθεί και στην Αιώνια Ζωή θα μπει ! 
<<Αυτόν που έρχεται σε μένα, αυτόν ΟΧΙ, δε θα τον αποδιωξω...Κι αυτόν θα τον αναστήσω την έσχατη ήμερα>> (Ιωάννης 6;37-39) 

No comments:

Post a Comment