Popular Posts

Saturday 1 March 2014

Η ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΜΩΤΙΚΉ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΜΑΣ ΟΔΗΓΕΙ.

Η Αγάπη του Θεού
Είναι δυναμωτική.
Δυναμώνει την Καρδιά
Δυναμώνει την Ψυχή,
και ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ ΧΑΡΙΖΕΙ
σ' όποιον τον ΧΡΙΣΤΟ
ΣΩΤΗΡΑ του τον Δεχτεί !!!

 «Επειδή τόσο πολύ  ΑΓΑΠΗΣΕ ο Θεός τον κόσμο, ώστε πρόσφερε < ΠΑΡΕΔΩΣΕ στον ΘΑΝΑΤΟ !!!>   τον Υιό του τον μονογενή, για να μη χαθεί οποίος πιστεύει  σ' Αυτόν, < μ'όλη του την καρδιά τον ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙ > αλλά να έχει αιώνια ζωή !» (Ιωάννης 3:16,1:12-13)

H Αγάπη του Χριστού
εις τον ίδιο μας καλεί
Σωτήρα μας να τον ΔΕΧΤΟΥΜΕ
και στην Αιώνια ζωή να ΜΠΟΥΜΕ !!

 «ΕΛΑΤΕ σε ΜΕΝΑ ολοι εσείς που ειστε ψυχικά κατάκοποι και βάριοφορτωμένοι κι ΕΓΩ θα σας ΞΕΚΟΥΡΑΣΩ»(Ματθαίος 11;28)
 «Ο Χριστός στους δικούς του ήρθε και δεν τον δέχτηκαν. Σε όσους όμως τον ΔΕΧΤΗΚΑΝ (δηλαδή με την καρδιά τους τον ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΗΚΑΝ) σ' αυτούς έδωσε το προνόμιο να γίνουν ΠΑΙΔΙΑ ΘΕΟΥ. Και οσοι τον ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΗΚΑΝ γεννήθηκαν ξανά, οχι βέβαια με ανθρώπινη πράξη η θέληση, αλλά από τον ΘΕΟ.»(Ιωάννης 1:12-13)

Φίλοι μου, θα είστε μακάριοι και στην ευλογία του ΘΕΟΥ θα μπείτε αν ΠΕΙΝΑΤΕ και ΔΙΨΑΤΕ για την Δικαιοσύνη του, για την Παρουσία του Χριστού στην  Ζωή σας. Αν είστε  ανικανοποίητοι απο την ρουτίνα της  υλιστικής κούφιας καθημερινής σας Ζωής και είστε διατεθειμένοι να ΑΣΠΑΣΤΕΙΤΑΙ την ΑΛΗΘΕΙΑ, ν'ανοίξτε διάπλατα την καρδιά σας στον Ιησού Χριστό και προσωπικό ΣΩΤΗΡΑ σας τον δεχτείτε !!!


"Θεέ μου θέλω να γειτονευσεις μαζί μου, Θέλω να γίνω οίκος δικός σου. Κύριε Ιησού Χριστέ σου ανοίγω την καρδιά μου και σε παρακαλώ να έρθεις και να ζήσεις μαζί μου ολες τις ήμερες της Ζωής μου." Είναι η προσευχή που ΣΩΖΕΙ τον αμαρτωλό και την Αιώνια Ζωή με τον Πάτερα Θεό, και ΚΥΡΙΟ και ΣΩΤΗΡΑ ΧΡΙΣΤΟ για πάντα χαρίζει, και με το Αγιο Πνεύμα σε πλημμυρίζει !!!

No comments:

Post a Comment