Popular Posts

Wednesday 19 March 2014

ΑΥΤΑΝΔΡΟ ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΣΤΑ ΒΑΘΗ ΤΟΥ ΠΕΛΑΓΟΥ ΘΑ ΚΑΤΑΠΟΝΤΙΣΤΕΙ !!!

Φίλοι μου στο Τιτανικ το μεγάλο και ισχυρό πλοίο, οι επιβάτες του απολάμβαναν τα αγαθά της Ζωής, εως ότου ξαφνικά χτύπησε στο παγόβουνο και αποδείχτηκε η αδυναμία του ισχυρού εκείνου πλοίου. Και χίλια πεντακόσια δέκα εφτά άτομα έχασαν την Ζωή τους, δεν βρήκαν σωσίβιο, ούτε μπόρεσαν να μπουν στις ναυαγοσωστικές βάρκες !!
Και σωσίβιο στη Ζωή μας και ΝΑΥΓΟΣΩΣΤΙΚΗ ΒΑΡΚΑ ειναι μόνο ο Χριστός και κανείς άλλος !!(Ιωάννης 14;6)
Και ομως πολύτιμοι Φίλοι μου, ακριβώς σαν τους επιβάτες του Τιτανικ οι περισσότεροι απο εσάς έχετε την πεποίθηση οτι στην *στεριά* του παράδεισου θα βρεθείτε ενώ ποτέ στη ΖΩΗ σας το κάλεσμα του Χριστού «Ελάτε σε μένα ολοι εσείς που είστε βαριά φορτωμένοι και Εγώ θα σας δώσω ανάπαυση» (Ματθαίος 11;28) δεν το απαντήσατε και μακριά του, στην καθημερινότητα της Ζωής σας ζείτε!

Φίλοι μου μόνον ο επι γης Θεός πανταχού Παρών Ιησούς Χριστός είναι η ΝΑΥΑΓΟΣΩΣΤΙΚΗ ΒΑΡΚΑ, που στην Όχθη του παράδεισου μ'ασφάλεια οδηγεί. Ούτε η θρησκεία, ούτε οι προσευχές των ιερέων, ουτε τα κόλλυβα, ουτε τα μνημόσυνα, ουτε η *Συγχωρητική ευχή* έχουν δύναμη να παρακάμψουν την αδιαφορία της καρδιάς του που αμαρτωλού που εν ζωη την προσφορά σωτηρίας του Χριστού Αγνοούσε. (Ματθαίος 11:28,Αποκάλυψη 3:20)
«Εγώ ΕΙΜΑΙ η ΠΟΡΤΑ < του Παράδεισου> αν κανείς ΠΡΟΣΦΥΓΕΙ σ' ΕΜΕΝΑ ως ΕΙΣΟΔΟ θα ΣΩΘΕΙ» (Ιωάννης 10:9) ειναι ο Λόγος ο ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΣ και ΑΛΗΘΙΝΟΣ και όποιος ΠΡΟΣΦΥΓΕΙ στον Χριστό στην μόνη ΝΑΥΓΟΣΩΣΤΙΚΗ ΒΑΡΚΑ θα ΣΩΘΕΙ άλλα όποιος τα λόγια του τα αγνοήσει θα ΧΑΘΕΙ !!!
ΟΠΟΙΟΣ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΑΓΑΠΑ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΘΑ ΜΠΕΙ ΑΛΛΑ ΟΠΟΙΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΤΙΜΑ, ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΤΑ ΑΨΗΦΑ ΜΑΚΡΙΑ ΤΟΥ ΘΑ ΧΑΘΕΙ. 

"Κύριε Ιησού Χριστέ ΓΕΝΗΘΗΤΩ το ΘΕΛΗΜΑ σου στη Ζωη μου" ειναι η προσευχή που ΣΩΖΕΙ τον αμαρτωλό που εχει αποφασίσει τον Χριστό μ'ολη του την καρδιά να τον ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙ και Σωτηρα του να τον δεχτεί !!!

No comments:

Post a Comment