Popular Posts

Thursday 27 March 2014

ΜΟΝΟ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΣΩΖΕΙ ΤΟΝ ΑΜΑΡΤΩΛΟ.

Η αγάπη του Χριστού μου
Εις τον ίδιο με καλεί,
Να του ανοίξω την καρδιά μου,
Και να μπω εις την Ζωή!

Τ' Άγιο Πνεύμα του να λάβω,
Ν' ξαναγεννηθώ,
Το καινούργιο Παρών να λάβω
και για Πάντα να ΣΩΘΩ !

Και να πάψω ν' αμφιβάλλω
Αν στον Παράδεισο θα μπω,
αλλά να ξέρω απο ΤΩΡΑ,
ότι με τον ΧΡΙΣΤΟ ΠΑΝΤΑ θα ΖΩ.

(Αποκάλυψης 3:20,Ιωάννης 3;2,5,3:16-18,36,14:23)

Τι είναι Ματαιοδοξία, ματαιοπονία και κρίμα ;
Φίλοι, Ματαιοδοξία είναι να ελπίζω οτι στην ΕΝΔΟΞΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑ του ΧΡΙΣΤΟΥ μετά θάνατο θα βρεθώ, χωρίς τον ίδιο Σωτήρα μου να τον δεχτώ !!
Ματαιοπονία, είναι συνέχεια απ' τους Ευλογημένους που ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ να με ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ βοήθεια να ΖΗΤΩ !!!!
Και Κρίμα είναι να ζήσω όλη μου την Ζωή μου σαν Χριστιανός και στον Παράδεισο να μην μπω, γιατί δεν καταδέχτηκα τον Χριστο ΣΩΤΗΡΑ μου να τον ΔΕΧΤΩ !!
 «Ο Χριστός στους δικούς του ΗΡΘΕ. Και ΔΕΝ τον ΔΕΧΤΗΚΑΝ. Σ'όσους ομως τον ΔΕΧΤΗΚΑΝ, δηλαδή Πίστευσαν σ' Αυτόν ( με την Καρδιά τους τον ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΗΚΑΝ) τους έδωσε το ΠΡΟΝΟΜΙΟ να γίνουν ΠΑΙΔΙΑ ΘΕΟΥ!!! Απ'τον Θεο γεννήθηκαν Ξανά, Όχι βέβαια απο ανθρώπινη πράξη η θέληση. Τους ξαναγεννησε ο ΘΕΟΣ»(Ιωάννης 1:12-13)

«Σας βεβαιώνω, πως αν δε γεννηθεί κανείς ξανά ( ΑΝΩΘΕΝ- απο το Πνεύμα του Θεού, και ΟΧΙ από μεσολάβηση και ενέργεια ανθρώπου) ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να δει την Βασιλεία του ΘΕΟΥ» Ιησούς Χριστός.(Ιωάννης 3:3)


No comments:

Post a Comment