Popular Posts

Friday 21 March 2014

Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΙΠΕ “ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΜΟΥ”(Ματθαίος 12:30)

Eσυ με ποιον είσαι ;
Είσαι με τον Χριστόανήκεις στον Χριστο ; 
Του έχεις ανοίξει την καρδιά σου και προσωπικό Σωτήρα σου τον έχεις δεχτεί, η πολεμάς την χάρη του επειδή την ΣΩΤΗΡΙΑ χωρίς διάκριση ΧΑΡΙΖΕΙ σε κάθε αμαρτωλό που τον ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙ και ΣΩΤΗΡΑ του τον δεχτεί ; (Ιωάννης 1;12-13,3;16-18,Εφεσιους 2:8-9) και επειδή ΣΩΖΕΙ στο ΠΑΝΤΕΛΕΣ όλους αυτούς που τον Έχουν πιστεύσει σ' Αυτόν < και δεν ανήκουν στην δική σου εκκλησια  > αλλα ΠΡΟΣΕΡΧΟΝΤΑΙ ΜΕΣΩ ΑΥΤΟΥ στον Θεό ; ; ; (Εβραίους 7:25)
Η τον ΑΓΑΠΑΣ και τα λόγια του ΤΙΜΑΣ, και ΔΙΑΧΟΡΙΖΕΙΣ την θέση σου απ'αυτούς που πολεμούν την Χάρη του και γεμάτοι θρησκευτική υπεροψία ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ να ΠΑΡΑΔΕΧΤΟΥΝ οτι ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΣΩΖΕΙ στο ΠΑΝΤΕΛΕΣ κάθε αμαρτωλό που τον ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙ και ΣΩΤΗΡΑ του τον δεχτεί, και ΟΧΙ η δίκη τους εκκλησία.(Ιωάννης 1:12-13,3:16-18,10:9,Εβραίους 7:25,Αποκάλυψη 5:9)

" Θα σ' αγαπήσω Κύριε μ'όλη την καρδία μου, όλες τις ήμερες της Ζωής μου." Είναι η προσευχή αφιερώσεως που ΖΩΖΕΙ τον αμαρτωλό !!! 
ΟΛΗ Η ΓΗ ΘΑ ΕΥΛΟΓΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΟΞΑ ΜΟΥ λέγει ο Κύριος, και όποιος Σωτήρα του με δεχτεί στην ευλογία μου θα ΜΠΕΙ και ποτέ δεν θ χα
αθεί !!!  

No comments:

Post a Comment