Popular Posts

Saturday 15 November 2014

TA EΞΙ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΩΛΕΙΑ ΟΔΗΓΟΥΝ

1) Δεν χρειάζεται τον Ιησού Χριστό να αγαπώ.
2) Δεν χρειάζεται τον Ιησού Χριστό να τον τιμώ και να τον ακολουθώ.
3) Δεν χρειάζεται το Εγώ μου, την Εγωιστια μου να απαρνηθω.
4) Δεν χρειάζεται στον Χριστό να αγκιστρωθώ γιατί μέσω άλλων θα σωθώ!
5) Δεν χρειάζεται απο τον Χριστό να εξαρτηθώ και Σωτήρα μου να τον δεχτώ γιατί μέσω των μυστηρίων θα σωθώ !
6) Δεν χρειάζεται να μετανοήσω και από τον Χριστό Συγχώρεση και ΕΛΕΟΣ να ζητήσω γιατι η Εκκλησία μου θα με σώσει !

Φίλε, αν αρνείσαι τον σπλαχνικό Χριστό να τον εμπιστευτείς (Ματ 11:28, Αποκ 3:20) και προσωπικό ΣΩΤΗΡΑ σου να τον δεχτείς, η άρνησης σου μεταφράζεται "ΠΟΤΕ ΜΟΥ ΔΕΝ Σ'ΑΓΑΠΗΣΑ" και μακριά του χαθείς επειδή τον απέκλεισες από την καρδιά σου!

Σου εύχομαι στον βράχο και Πηγή της Αιωνίου Ζωής στον Χριστό χωρίς δισταγμό να δοθείς και στην ευλογία του να μπεις. Αμήν!
"Χριστέ μου συγχώρησε με, που το κάλεσμα σου αγνοούσα. Πίστευα οτι απο άλλη πόρτα θα έμπαινα στον Παράδεισο, ήμουν τυφλός/η ξεγελασμένος/η αμαρτωλός/η. Κύριε μου μετανοώ και το ΕΛΕΟΣ σου και την χάρη σου ζητώ, Είμαι δικός/ια σου έλα και μείνε μαζί μου όλες τις ήμερες της Ζωής μου"
Είναι μια προσευχή αφιερώσεως που ο Κύριος θα τιμήσει και την Ευλογία του θα σου χαρίσει !

No comments:

Post a Comment