Popular Posts

Saturday 29 November 2014

ΕΛΑ ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ ΜΗΝ ΑΡΓΕΙΣ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ...

Φιλοι μου σας χαρίζω την ομολογία της καλής μου αδελφής  ! Giota Xenou
Χριστέ μου ,,,,,
Έλα Χριστε μου μην αργής 
Στο δρομο της ζωης μου ,
Αγκάθια η αμαρτιες μου 
Ματώνουν την ψυχη μου ,,
Άγρια θεριά με κύκλωσαν
Φοβηζουν την καρδια μου ,
Για αυτο Χριστέ μου γρήγορα
Θελω να ρθης κοντα μου ,,
Χωρίς εσενα ο δρόμος μου
Πέτρες και αγκάθια εχει ,
Και η ψυχη χωρίς εσε
Ελπίδα πια δεν εχει ,
Έλα και δως´μου δυναμη
Με δίψα να παλέψω ,
Και οταν στα ματια σε κοιτώ
Συγνωμη να γυρεψω ,
Δωσε ηρεμία στο μιαλο
Έλα στα ονειρα μου ,
Και ρίξε φως στο δρομο μου
Και ηλιο στη καρδια μου ,
Έλα χριστε μου και ακουσε
Τα λαθη που εχω κανει ,
Γιατι η ψυχη μου συνεχώς
Την ομορφιά της χάνει ,,
Διωξ´τα σκοτάδια απο το νου
Να μη με τριγηριζουν ´
Σπάσε τα βέλη του κακού
Αλλο να μη με αγγίζουν ,
Η κουρασμένη μου ψυχη
Βοήθεια σου ζητάει ,
Έλα δεν θελει να χαθεί
Στη κόλαση να παει ,,,
Γιωτα ξενου ,,,

No comments:

Post a Comment