Popular Posts

Tuesday 11 November 2014

ΕΙΜΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΛΕΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ

O Kύριος Ιησούς Χριστός  μετά που είχε ταΐσει με τα εφτά ψωμιά και κάτι ψαράκια τέσσερις χιλιάδες ανθρώπους  ρώτησε τους μαθητές του "Ποιος λένε οι άνθρωποι οτι είμαι; Ποιος νομίζουν οτι είμαι;"  Γιατί η είσοδος η ο  αποκλεισμός τους από την Ευλογία του εξαρτάται από ποιος νομίζουμε  οτι ο Χριστός  είναι . Ο βασικός λόγος που οι Μάρτυρες του Ιεχωβά, και οι μορμονοι στην βασιλεία του δεν θα μπουν είναι γιατί έχουν την εσφαλμένη διδασκαλία οτι  είναι υποδεέστερος απο τον ΘΕΟ οτι είναι  <το Πρώτο κτίσμα τουΘεού, το Πρώτο του δημιούργημα >  και αφού ως τον  Παντοδύναμο  Πανταχού παρών Θεό  δεν το πλησιάζουν ούτε τον Λατρεύουν μακριά του θα χαθούν !! 

Ανάλογα με την γνώμη που έχεις σχηματίσει για τον Χριστό  θα είναι και η ανταπόκριση της καρδίας  σου. Αν νομίζεις οτι είναι απρόσιτος, πολυάσχολος το κάλεσμα του ΕΛΑΤΕ ΣΕ ΜΕΝΑ ΑΝΑΠΑΥΣΗ να σας ΔΩΣΩ  δεν θα το απαντήσεις αλλά σ' άλλους θα τρέξεις βοήθεια να ζητήσεις. Αν πάλι νομίζεις οτι δεν είναι Φιλεύσπλαχνος και στοργικός ούτε  που θα διανοηθείς την καρδιά σου να του ανοίξεις « Να, τώρα στέκομαι μπροστά στην πόρτα της καρδιάς σου και χτυπώ. Αν ακούσεις τη ΦΩΝΗ μου, και ΑΝΟΙΞΕΙΣ την ΠΟΡΤΑ, θα μπω μέσα ΕΓΩ και θα δειπνήσουμε ΜΑΖΙ» (Αποκάλυψη 3:20) και μακριά του θα αποκλειστείς γιατί δεν Πίστεψες οτι είναι Αυτός που πραγματικά ΕΙΝΑΙ !!! 
"Είμαι ο πιο συμπονετικός, αλλά κανείς δεν θα εισέλθει στην ευλογία μου, χωρίς μετάνοια
" λέει ο Κύριος. 
"Είμαι η πιο στοργικός, αλλά κανείς στην στοργή μου δεν θα μπει, χωρίς μετάνοια και επιστροφή "
  
Φίλε μου κανείς δεν θα μπει στην Ευλογία του Χριστού χωρίς να μετανοήσει και από τον ίδιο συγχώρεση να ζητήσει. Η μετάνοια που σώζει τον αμαρτωλό είναι η μετάνοια που αποτείνεται στον  Χριστό. Γιατί, όπως όταν αντιλαμβάνεσαι οτι έθιξες τον αδελφό σου η κάποιον γνωστό σου,  από άλλους συγχώρεση δεν Ζητάς αλλά απ' αυτόν που έθιξες,  έτσι και για να συμφιλιωθείς με τον  Θεό Κύριο Ιησού Χριστό πρέπει να μετανοήσεις και από τον ίδιο ΣΥΓΧΩΡΕΣΗ να του ΖΗΤΗΣΕΙΣ.
Ο Φιλεύσπλαχνος και στοργικός ΘΕΟΣ Ιησούς Χριστός συγχώρεση θα δώσει και την Αιώνια μαζί του Ζωή θα χαρίσει σε κάθε αμαρτωλό που μετανοήσει και από τον ίδιο ΣΥΓΧΩΡΕΣΗ ΖΗΤΗΣΕΙ. Αμήν και εσύ να μετανοήσεις και απο τον Φιλεύσπλαχνο και  Στοργικό Χριστό συγχώρεση να του Ζητήσεις και στην ΕΥΛΟΓΙΑ του να μπεις!

No comments:

Post a Comment