Popular Posts

Thursday 27 November 2014

ΠΟΤΕ ΜΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΩ ΕΚΤΟΣ ΑΝ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΕΧΕΙ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΣΩΤΗΡΙΑ ΝΑ ΧΑΡΙΖΕΙ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙ ΚΑΙ ΣΩΤΗΡΑ ΤΟΥ ΤΟΝ ΔΕΧΤΕΙ !

Δεν θα μπει στην βασιλεία του Χριστού ο καθένας που του λέει "Κύριε,Κύριε" αλλά τα λόγια του αγνοεί αλλά μόνο όποιος κάνει το θέλημα του Πάτερα του του Ουράνιου(Ματθαίος 7:21) και το Θέλημα του Πατρός είναι ο καθένας που προσβλέπει στον Γιο και πιστεύει <με την ΚΑΡΔΙΑ του> σ'αυτόν, να έχει ζωή αιώνια. (Ιωάννης 6;40) Κι' αυτόν ο Κυριος θα τον αναστήσει την έσχατη ήμερα.) είναι η αξιόπιστη βεβαίωσης που μας εδωσε !! 
Είμαι βέβαιος πως δεν θα πεθάνω, αλλά μόλις κλείσω τα μάτια μου με τον Κύριο μου που αγαπώ θα βρεθώ γιατί εκείνος είπε << Εγώ είμαι η ανάστασης και η ζωή. Όποιος πιστεύει σε μένα, αυτός ΟΧΙ, δεν θα πεθάνει ποτέ !!!>>(Ιωάννης 11;27)

"Κύριε θα ήθελα μ' όλη την καρδιά μου να είμαι μαζί σου όλες τις ήμερες της ζωής μου" είναι η προσευχή που ο Κύριος θα απαντήσει και την παρουσία του θα του χαρίσει σ' αυτόν/ην που ειλικρινά τον αγαπά !!!
Πότε μου δεν θα μπορούσα να διανοηθώ στον παράδεισο να μπω, παρα μόνο επειδή ο Κύριος βεβαίωσε τον Ληστή στον σταυρό και του είπε <<Πραγματικά σου λέω, σήμερα θα εισαι ΜΑΖΙ μου στον παράδεισο>> (Λουκάς 23;42)
Ποτέ δεν θα σ'αφήσω ούτε θα πάψω να σε φροντίζω είναι η αξιόπιστη υπόσχεσης  του Κυρίου για κάθε γνήσιο πιστό του παιδί !!(Εβραίους 13;5)

No comments:

Post a Comment